Re: parring
Fra : Karin Offenbach Rasm~

Dato : 02-04-03 21:21

Fra : Coppi

Dato : 04-04-03 12:46

Hej karin.

Jeg TROR du skal tag det helt med ro, nogle tæver vil først parre på 17.
dagen andre allerede på 11. dagen.

Jeg har flere gange set, at en tæve er fuldstændig vild for, at blive
parret, men, at hnhunden ikke giden før det lige er dagen. Sådan har vi det
faktisk hver gang herhjemme og det er helt normalt.

Men, jeg ville, når nu hanhunden har den alder han har og aldrig har prøvet
før, tage hen til hanhunden med tæven, det giver i mange tilfælde et bedre
resultat.

Held og lykke

coppi

Fra : Karin Offenbach Rasm~

Dato : 04-04-03 14:02

Hej
Vi prøvede igen i går i vores hundegård - men nej hanhunden var mere
interesseret i at komme ud. I aften prøver vi på hans hjemmebane og håber
det hjælper og at hun stadig er vild i varmen.
Karin