SÅ ER DET NU!!!!
Fra : Tulle

Dato : 02-04-03 21:09

Hej alle sammen
Lige som jeg sad og skrev nedenstående indlæg ringer min veninde som købte min store ifolede hoppe sidste år og sagde : NU ER DET
ALTSÅ NU!!!! vandet er gået!!!!! nu har hun lige ringet at hun kan se hovedet!!! Mens jeg venter på mere nyt kan jeg fortælle at det
er en 11 årig Holstener hoppe på 175 cm. efter Lincoln/Landgraf I som er ifolet ved Willemoes, Hun er desværre flyttet til Sjælland
med hendes nye ejer så jeg kan ikk se hende og føllet før den 15 april når jeg skal der over på besøg og mand hvor jeg glæder
mig......så ring dog til mig!! Nu er der gået to minutter, tre minutter, fire minutter
Og nu ringede hun så, det blev et mørkebrunt hingste føl.
Vandet gik kl. 21.48 og kl.21.59 var han ude
Nå nu skal jeg ned og have champagne og cigar og prøve at falde lidt ned på jorden igen

Fra : Nina Svanholm

Dato : 03-04-03 09:33

Tillykke med den lille ny!!! (selvom det ikke er din længere) Det er altid
vildt spændene når vi er i denne årstid og hopperne begynder at fole. Håber
at høre mere om den lille hingstebasse når du har været herovre og set ham

Venlig hilsen Nina Svanholm.