Opfordring......
Fra : Tulle

Dato : 02-04-03 20:57

Hej alle sammen
Ja det er vist sådan man staver til opfordring...nå nok om det og til sagen.
Jeg har i dag modtaget det nye nummer af Dyrevennen og her i er der en underskrifts indsamling for dyretransporter, tag den med ud i
din stald og få den udfyldt, skriv gerne ekstra sider og send den til adressen der står i bladet. Måske kan det hjælpe til at få
transport tiden ned på 8 timer for dyre transporter.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-04-03 06:59

Se desuden http://www.max8timer.dk/

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]