Nyt bundkort uden at ligge nyt styresystem~
Fra : Jan Hougaard

Dato : 02-04-03 20:40

Jeg har gjort det tit uden problemer, men denne
gang gik det ikke

Altså skiftet motherboard uden at ligge nyt styresystem ind.

Jeg kan starte op i fejlsikret tilstand, men ved normalboot
genstarter maskinen.

Styresystem er Win XP.

Kan jeg lægge WinXP på uden af miste øvrige programmer?

mvh Jan Hougaard

Bemærk SPAM-filter ved e-mail henvendelse.
Erstat invalid med dk

Fra : Olesen

Dato : 02-04-03 20:42

"Jan Hougaard" <jan_hougaard@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> genstarter maskinen.
>
> Styresystem er Win XP.
>
> Kan jeg lægge WinXP på uden af miste øvrige programmer?

Hvis den genstarter, så prøv at boote med xp cd'en og lave
en "r" reparationsinstallation.

Dine programmer duer givetvis ikke mere..men data bevares.

MVH

Fra : danni plougmann

Dato : 02-04-03 22:18

må jeg gætte på at du har skiftet en amd ud med en intel P4
min windows xp lavede præcis de samme reboots da windows skulle til at
indlæse.

jeg gik fra amd tfugl 1.2ghz til P4 2.4 ghz

start op i fejlsikret tilstand og lav et nyt d: partion af din harddisk
og smid de data du ikke vil miste over på det nye drev.

formater c drevet og geninstaler windows xp.

/danni plougmann

Fra : Helle Olsen

Dato : 04-04-03 20:13

Hej.

> må jeg gætte på at du har skiftet en amd ud med en intel P4

Eller også "bare" skiftet processor fabrikat (selvfølgelig med bundkort
osv), jeg har haft problemer når jeg har flyttet fra Via´s C3 processor, til
AMD T-bread, fra AMD til Intel og fra Intel til AMD....

Mvh.
Peter

Fra : Peter

Dato : 05-04-03 10:16

Hej.
Ok, jeg var vist logget på min kones konto der....
Undskyld....
Mvh.
Peter