Intel cpu
Fra : MB

Dato : 02-04-03 18:42

Hej

Jeg har købt en Intel P4 2.4 GHz med blæser, men der sidder noget sølv
papir(tykt) i bunden af blæseren. Er det noget der skal af???

På forhånd tak!

Mvh Martin

Fra : Leony

Dato : 03-04-03 12:50

"MB" <Mbanasik@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har købt en Intel P4 2.4 GHz med blæser, men der sidder noget sølv
> papir(tykt) i bunden af blæseren. Er det noget der skal af???

Det beskytter sikkert den termiske pude, så det skal af inden montering.
Den termiske oude bruges i stedet for kølepasta, som oftest er den
mørkegrå.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Michael Andersen

Dato : 05-04-03 09:14

hejsa det der sølvpapir værk du skriver om skal blive siddende..... jeg må
indrømme at jeg prøvede osse at pille mit af i starten, og jeg har sku
monteret 1000'vis af kølere :)
man er jo næsten sikker på at det skal rives af for at man kommer ind til
"kølepastaen", men nej. det burde sku lige stå et eller andet sted for jeg
tror 4 ud af 5 prøver at pille skidtet af