Valg af ny barnevogn .....
Fra : Maria-Louise Klitgaa~

Dato : 02-04-03 17:28

Hej gruppe,

Jeg bliver forælder for første gang om nogle måneder og skal vælge
barnevogn, og det er jo ganske spændende. Havde besluttet mig for at købe en
af de dyre (Emmaljunga Big Star), men er nu rendt over et godt tilbud på en
Trille Fix, og vil høre om der er nogle der har erfaringer med dette mærke?

Mvh
Maria-Louise

Fra : "--->Rasmussen

Dato : 02-04-03 19:43

Det er synd at købe ny, når det er såååå en masse til salg i den blå avis...

Det er bedre at købe en brugt, det har jeg gjort med mine børn da de var
små.. De var meget velholdt.. dog var det 2 forskellige barnevogn jeg har
haft - nemlig Odder og Scandia

"Maria-Louise Klitgaard" <mjklitgaard@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e8b0f7d$0$29544$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Fra : LBR

Dato : 03-04-03 18:26

Hej

Vi købte en ny barnevogn da vi fik vores den første, for så får man den man
helst vil have og så er den ny!!!

Vi købte en Brio, den kan kun anbefales.

Held og lykke
Louise

Fra : Nette

Dato : 08-04-03 13:35

"LBR" skrev i en meddelelse news:b6hqp4$cmm$1@sunsite.dk...
> Vi købte en ny barnevogn da vi fik vores den første, for så får man den
man
> helst vil have

Det kan man nu også få gennem gul og gratis

>og så er den ny!!!

Og så er den næsten ny og, hvis man ser sig lidt for, præcis lige så
luksusagtig g god som en der er helt ny

Nette

Fra : LBR

Dato : 13-04-03 11:25

Ja, men hvordan ville du have det med at ligge et sted i mange timer hvor
andre har ligget og svedt?? Lidt ulækkert efter min mening.

Louise

Fra : Tine Andersen

Dato : 13-04-03 12:48

"LBR" <l_risager@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja, men hvordan ville du have det med at ligge et sted i mange timer hvor
> andre har ligget og svedt?? Lidt ulækkert efter min mening.

Det kan anbefales at skifte madrassen ud - ellers synes jeg, at brugte
barnevogne er en god ide. Dog kan det siges, at skal man have flere børn, så
er en ny en god investering, for en barnevogn holder ca. til to børn, hvis
den er af god kvalitet.

Vi købte nyt, og måtte alligevel købe to nye hjul, da nummer to kom til, men
så var der også gået fem år, og den havde været brugt til indkøb i alle fem
år.

Tine

Fra : Karen

Dato : 04-04-03 10:07

Emmaljunga er altid et sikkert valg. Vi havde selv en "big star". Nu er
vores datter 1 år og gider ikke at ligge i vognen mere. Vi har derfor købt
en Emmaljunga "Minior Classic" klapvogn. Set i bakspejlet ville det være
bedre, økonomisk, at købe en Emmaljunga "Baby Classic" der er en liggevogn
med en separat klapvognsoverdel. Se www.emmaljunga.dk

På hjemmesiden kan I også tjekke vilke autoriserede forretninger der sælger
Emmaljunga. Vi valgte en af de små forhandlere (Danmark Aps) og sparede ca.
15% i forhold til bl.a. Kære Børn og Babysam.

Fredrik

Fra : ThommeLomme

Dato : 04-04-03 15:52

"Maria-Louise Klitgaard" skrev d. 02-04-03 17:28 dette indlæg :

Hej !!!

Valget af barnevogn er da utroligt vigtigt. Hvis du selv skulle vælge et
sted at tilbringe mange hundrede timer indenfor en overskuelig fremtid,
villle du vel også prioterer kvalitet højt.
Vi har købt den nye Odder-barnevogn, og den lever i den grad op til
forventningen. Selvfølgelig var den dyr - især når man som os er på
S.U., men pengene er givet meget godt ud. Vi forventer, at der kommer
flere børn i løbet af de kommende år, og vi er ikke det mindste i tvivl
om, at vores strålende barnevogn sagtens kan overleve dem også.
Pas endelig på med at gå på kompromis med kvaliteten, det er trods alt
både seng og transportmiddel for din nyfødte baby.
Hvis du absolut vil købe en brugt, så husk at skifte madrassen, heri kan
sidde mange ubehageligheder.

http://www.kandu.dk/