Hvorfor kan jeg ikke opret ny postering i ~
Fra : sy

Dato : 21-03-01 11:48

Hej
Jeg skal kunne opret ny bruger i min database, det virker fin på min
computer, men når jeg tester den på min webhotel virker den ikke. Den
melder: "Der er problemer med den side, du prøver at åbne, og den kan ikke
vises."
hvorfor sker det, min webhosting er www.azero.dk og jeg har ironsite exec
abonnement.
Tak på for hånd

Fra : sy

Dato : 21-03-01 11:50

<%

dim cnn, rs
set cnn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
set rs = Server.CreateObject("ADODB.RecordSet")
cnn.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath
("user.mdb")
RS.Open "Select * From bruger", cnn, adOpenDynamic, adLockPessimistic,
adCMDText

'rst.Open sqltext,cnn,3,3

dim fornavn, efternavn, adresse, postnr, by, tlf, email, brugernavn,
password
set fornavn = Request.Form("fornavn")
set efternavn = Request.Form("efternavn")
set adresse = Request.Form("adresse")
set postnr = Request.Form("postnr")
set by = Request.Form("by")
set tlf = Request.Form("tlf")
set email = Request.Form("email")
set brugernavn = Request.Form("brugernavn")
set password = Request.Form("password")

rs.AddNew
rs("fornavn") = fornavn
rs("efternavn") = efternavn
rs("adresse") = adresse
rs("postnr") = postnr
rs("by") = by
rs("tlf") = tlf
rs("email") = email
rs("brugernavn") = brugernavn
rs("password") = password
rs.update

Response.write "hej"
%>

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 21-03-01 16:33

> [...]
> set rs = Server.CreateObject("ADODB.RecordSet")
> cnn.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath

Er det ikke noget med at databaser skal placeres i /db/ ved azero?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Niels Steg

Dato : 21-03-01 17:06

"sy" <nhiasy@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Server.MapPath
> ("user.mdb")
> RS.Open "Select * From bruger", cnn, adOpenDynamic, adLockPessimistic,

Kan det mon ændre noget at ændre adlockpessimistic til
adlockOptimistic.. Asp for dummies påstår at den adlockpessimistic er
meget besværlig.

Niels