Canon Printer
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 02-04-03 15:39

Hej
Jeg har et problem med med min Printer Canon BJC 3000. Den vil ikke skrive
med den gule farve. For at finde ud af hvad der var galt med farverne har
jeg i Paint lavet 3 cirkler og farvet med rød - blå - gul, og den gule
kommer ikke. Der har før været et problem, men efter af og påmotering af
patroner kom den igen, men ikke mere.Jeg tror det er et forbindelses
problem, men er der nogen der har erfaring med hvordan det løses.
Gunnar

Fra : :o)

Dato : 03-04-03 10:04

> [...]
> patroner kom den igen, men ikke mere.Jeg tror det er et forbindelses
> problem, men er der nogen der har erfaring med hvordan det løses.

Har du prøvet at sætte den til at rense hovederne inde fra printer-menuen?

Jeg har selv haft problemet - og det hjalp

Mvh
Jane

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 03-04-03 17:06

> Har du prøvet at sætte den til at rense hovederne inde fra printer-menuen?
>
> Jeg har selv haft problemet - og det hjalp

Hej
Det har jeg prøvet, men nu har jeg købt en ny blækpatron, og det har
hjulpet,
men nu er det så spændende om det holder, men måske har der været fejl i
patronen, og nej den var ikke tom.
Gunnar