Robin går Terry i bedene....
Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 02-04-03 14:17

Hej

Da Robin jo for tiden har foden i forbinding, kan han ikke lave så meget.
Derfor har han fået lov til at komme med i skole til mine medstuderendes
store jubel. Det er der kommet nogle billeder ud af, som jeg har lagt ind på
dk.binær under ølhunden.... se selv hvorfor

Han opfører sig aldeles eksemplarisk deroppe, hvilket jeg er ret overrasket
over, da han jo normalt ikke er verdens mest tålmodige hund Han er endda
blevet træt af at snakke med folk - ikke normalt for ham!

--
-Trine

Fra : Musen

Dato : 03-04-03 20:43

> [...]

endda
> blevet træt af at snakke med folk - ikke normalt for ham!

ææææu jeg kunne ikke finde noget indlæg om ølhunde på binaer?

Venlig hilsen Musen

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 07-04-03 11:29

"Musen" <mivsesnabela@sol.dk> wrote in message

> ææææu jeg kunne ikke finde noget indlæg om ølhunde på binaer?
>
> Venlig hilsen Musen

Beklager meget, men jeg er åbenbart et fjols til binærting.... kunne ikke
finde ud af at sende billederne, så lægger dem i et fotoalbum i stedet -
link følger.

-Trine

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 07-04-03 11:39

Så skulle de være lagt op, desværre er de ret store - det er nok også
derfor, jeg ikke kunne lægge dem på dk.binær

http://www.nethundeguiden.dk/profil.php?show=Robin#

--
-Trine