Lokkede 13-årig pige med falsk modelbureau
Fra : Bo Warming

Dato : 02-04-03 14:01

Lokkede 13-årig pige med falsk modelbureau
Et falsk modelbureau, der solgte amatørvideoer til Japan, var lokkemidlet,
da en 31-årig mand fra Køge via en dating-portal på internettet fik kontakt
til en kun 13-årig pige.
http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=310202

Selvfølgelig er mænd fulde af løgn - er det noget at gore til en stor
avisnyhed, når pigen ikke er kidnappet , voldtaget eller dræbt, og masser af
13 årige har fint styr på en aktivt mangesidet sexliv incl med midaldrende
mænd - som næppe er så smittebærende som unge

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-03 12:43

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

snip
| ... og masser af 13 årige har fint styr på en aktivt mangesidet sexliv
incl med midaldrende
| mænd - som næppe er så smittebærende som unge
snip

Så masser 13-årige har det fint med sex med midaldrene mænd? Er du klar over
hvor dum du lyder?
Store ord fra en lille mund. Store generaliseringer fra en lille hjerne.
"Jeg tænker, derfor er jeg", ja, hvad er det nu du er?

jakob

PS: Du er vel selv en af de midaldrene

Fra : Bo Warming

Dato : 04-04-03 12:52

"JcLind" <Svar her> wrote in message
> [...]
> Store ord fra en lille mund. Store generaliseringer fra en lille hjerne.
> "Jeg tænker, derfor er jeg", ja, hvad er det nu du er?

Jo, men uden interesse i den slags - du virker derimod som om du har stærke
meninger om sagen. Kan du ikke forklare mig, hvad der gør sex med
jævnaldrende mere acceptabel?
Hvis en chef misbruger sin status, er det uetisk efter nogles mening.
Hvis der er tale om pædofili der glider over i vold, så er der tale om grov
kriminalitet.
Men alm.
make-sex-not-war - hvor slemt kan det være?

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-03 21:14

| Jo,
snip blablabla

Slut herfra.

jakob

Fra : insideout

Dato : 04-04-03 14:23

"JcLind" <Svar her> skrev i en meddelelse
> [...]
> Store ord fra en lille mund. Store generaliseringer fra en lille hjerne.
> "Jeg tænker, derfor er jeg", ja, hvad er det nu du er?

Nu kan jeg se at du svare på et Bo indlæg som er i mit kill filter, hvornår
lære I ikke at reagere på han indlæg?

Henrik Bruun-Petersen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-04-03 19:42

insideout wrote:
> "JcLind" <Svar her> skrev i en meddelelse
>
> Nu kan jeg se at du svare på et Bo indlæg som er i mit kill filter,
> hvornår lære I ikke at reagere på han indlæg?

enig!!
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-04-03 01:17

"Sabina Hertzum" <sabina@SPAMmandezonen.dk> wrote in message

> enig!!

Er det forældet gammeldags høflighed, at man bør tale til folk og ikke om
folk?

Der er vel ingen vigtigere netikette end at gå efter bolden og ikke efter
manden.

Lad os antage at jeg med min stil eller meninger havde et sygdomsmæssigt
brist - er der fundats der forbyder sådanne at deltage i debatten? Hvormeget
kan det skade at overlade til folk selv at afgøre hvad de åbner og hvad de
læser og hvad de svarer på? Gruppepres om at lægge tilfældige syndebukke for
had, er vel det vi kritiserer nazier for vedr jøder - aparte kanøfles.

Fra : Svend Pedersen

Dato : 07-04-03 12:12

"Sabina Hertzum" <sabina@SPAMmandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> enig!!
> --
> Knus Sabina

Ikke enig.

Svend

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 05-04-03 08:46

"insideout" <insideout@chicks.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kan jeg se at du svare på et Bo indlæg som er i mit kill filter,
hvornår
> lære I ikke at reagere på han indlæg?

Regel nummer 13 fra 100-meter skoven (Peter Plys!):

§13 - Man skal være glad for, at folk er forskellige. Tænk på hvor kedeligt
det ville være, hvis vi alle sammen var ens.

Mvh. Lisbeth

Fra : Nisse

Dato : 12-04-03 13:20

Du er en syg mand Bo, en meget syg mand....

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-03 18:47

"Nisse" <danskistavanger@msn.com> wrote in message
> Du er en syg mand Bo, en meget syg mand....

Jeg har jernhelbred og sygdom er noget med funktionsnedsættelse pga
vævsforandringer.(forstuvning, gigt, tyfus osv)

Hvad lyder din diagnose?

Eller mener du at du er uenig.?