unix server til salg
Fra : Bravo Tours / Henrik~

Dato : 02-04-03 14:15

Hej Gruppe!
Håber jeg er havnet i den rigtige gruppe, har i et godt forslag til hvor man
kan sælge en brugt IBM Risc6000 unix server til billige penge...

mvh
henrik

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-04-03 14:09

Bravo Tours / Henrik Søndergaard wrote:
> Hej Gruppe!
> Håber jeg er havnet i den rigtige gruppe, har i et godt forslag til hvor man
> kan sælge en brugt IBM Risc6000 unix server til billige penge...

Enten i dk.marked.edb.hardware (eller deromkring), eller måske QXL ?

Tidligere har der - uden det store brok - været henvisninger til
specielt hardware der var sat til salg i dk.marked-grupperne i denne
gruppe.

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-04-03 14:20

Hans Joergensen wrote:
> Tidligere har der - uden det store brok - været henvisninger til
> specielt hardware der var sat til salg i dk.marked-grupperne i denne
> gruppe.

Pladder, det var i unix.hardware-gruppen..

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)