HTML statestik til apache?
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 02-04-03 08:15

Jeg skal bruge noget simpelt statestik til Apache (ikke nødvendigvis noget
super fancy, der er bare en højere oppe i hirakiet der mener 'det kunne være
at se antal besøgende' argh :))
Nogen der kan anbefale noget simpelt og fungerer godt?
Det skal køre på FreeBSD 4,7Release

/Dennis

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 02-04-03 08:29

Prøv med webalizer <http://www.mrunix.net/webalizer/>

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 02-04-03 10:25

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@bakkelygaard.dk> wrote in message

> Prøv med webalizer <http://www.mrunix.net/webalizer/>

Nice, det var lige sådan noget jeg skulle bruge
Thanx :)

/Dennis

Fra : Peter Makholm

Dato : 02-04-03 08:33

> [...]

> super fancy, der er bare en højere oppe i hirakiet der mener 'det kunne være

Jeg har brugt webalizer i samme situation, det ligger i ports-træet.

--
Peter Makholm | What if:
peter@makholm.net | IBM bought Xenix from Microsoft instead of buying

Fra : Claus Albøge

Dato : 02-04-03 09:12

> [...]

> kunne være at se antal besøgende' argh :)) Nogen der kan anbefale noget
> simpelt og fungerer godt? Det skal køre på FreeBSD 4,7Release

http://www.analog.cx/

/Claus A

Fra : Esben Laursen

Dato : 02-04-03 10:39

> [...]
være
> at se antal besøgende' argh :))
> Nogen der kan anbefale noget simpelt og fungerer godt?

kik på awstats på sourceforge.net den er fed!

Esben