Cirkus ?
Fra : Work all day

Dato : 02-04-03 07:05

Hej

Enkelt spørgsmål.

Efter jeres mening, vil en 2 årig ( 2år 2 mdr ) få noget ud af at komme en
tur i cirkus ?

Mvh

En far som higer efter at tage hans datter afsted
Kim

Fra : "--->Rasmussen

Dato : 02-04-03 07:57

Det ved jeg ikke, men mine børn på 7, 5 og 3 har ikke været i cirkus nu, Det
vil jeg vente til min yngdste datter blir 4 år før hun kan komme med til
cirkus.. Men det skal vi gøre i 2004. Så hun kan følge med sine
storesøskende og mig (mor)

Måske er det noget andre mening som har prøvet før

Fra : Lykke

Dato : 02-04-03 08:45

vores børn har været i cirkus fra 1 1/2 års alderen.
de får rigtig meget ud af det, på et barns niveu.
min mindste er faldet i søvn på skødet af os i anden halvdel. men husker
det oplevedet.
husk blot lidt varmt tøj. jeg synes de fryser i takt med at de bliver
trætte.

Fra : Lumholdt&Riber

Dato : 02-04-03 16:07

Hej,
Vores ældste var i cirkus første gang som knap 2 årig og hun fulgte opslugt
med i samtlige 2½ timer det varede. Vi er ret vilde med cirkus her i
familien og glæder os alle til vi skal se Arenea i næste uge.

God fornøjelse
Pernille.

Fra : Linda

Dato : 03-04-03 08:24

> [...]
> tur i cirkus ?
>
> Mvh
>
> En far som higer efter at tage hans datter afsted

<hum vil absolut ha' fornøjelse af det, på hendes egen måde. Jeg tror du
skal vælge et lille cirkus, så det ikke bliver alt for voldsomt, det har vi
gjort med held mens vores var små.

God tur

Linda

Fra : LBR

Dato : 13-04-03 11:22

Hej
Vores søn var første gang i cirkus da han var 1 1/2 år og var meget betaget.
Det var cirkus Dannebro, det kan varmt anbefales.
Anden gang var han 2 1/2 år og nu er han 3 1/2 år og snakker meget om cirkus
og hvad der skete sidste år.

Held og lykke
Louise