Hjælp til at kun få en tekst retur.
Fra : alm@thesoft.dk

Dato : 02-04-03 00:23

Hej

Jeg har følgende problem
Jeg bruger følgende program

function file_get_contents($f) {
ob_start();
$retval = @readfile($f);
if (false !== $retval) { // no readfile error
$retval = ob_get_contents();
}
ob_end_clean();
return $retval;
}

$dr1 =
file_get_contents("http://www.dr.dk/nav/programoversigt/w3c/inc/channel.aframe?channel=dk1&seldate=0&seltime=1");
echo $dr1;

Nu får jeg indholdet af overstående hjemmeside ind i variabel $dr11
med alt den formatering dr har lavet.

Det eneste jeg ønsker at få er teksten, alså resultat som det bliver
vis i browseren, er det muligt at få, hvis ja, hvordan

Med Venlig Hilsen
Allan Madsen

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 02-04-03 00:45

alm@thesoft.dk wrote in news:6l7k8v4beokr793oa31mgnf83uakkbc0mj@4ax.com:

> Det eneste jeg ønsker at få er teksten, alså resultat som det bliver
> vis i browseren, er det muligt at få, hvis ja, hvordan

Du kunne prøve at drøne skidtet gennem strip_tags()

This function tries to return a string with all HTML and PHP tags stripped
from a given str. It errors on the side of caution in case of incomplete or
bogus tags. It uses the same tag stripping state machine as the fgetss()
function.

--
Hyggehej
/Thomas