Battlefield 1942 hakker meget
Fra : Kenneth Boye

Dato : 01-04-03 23:15

Hej NG

Jeg har langt om længe fået anskaffet mig Battlefield 1942, jubii. Men til
min store skuffelse så kan jeg kun køre 640x480 med details på low. Det er
lidt fladt.

Men jeg forstår det heller ikke for min computer er som følger:
Athlon XP2000+
Chaintech 7VJL KT333
256 MB DDR-2700
Microstar Geforce 4 TI-4200 64 MB DDR
Western Digital 80GB 8 MB buffer

Andre 3D spil som Unreal Tournament og Counter Strike kører i høj opløsning
totalt glidende.

Er der nogen der ved om der skal stilles på noget eller som har en anden ide
om hvad der kan ændres så det bliver godt?

Med venlig hilsen
Kenneth Boye

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 02-04-03 00:43

"Kenneth Boye" <k_boye@bjoernemosen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> min store skuffelse så kan jeg kun køre 640x480 med details på low. Det er

Prøv at leg lidt med dine lyd settings i spillet, har hørt om problemet før.
Søg evt. efter problemet på nettet hvis mit svar ikke løser dit problem.

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-04-03 01:07

> [...]
ide
> om hvad der kan ændres så det bliver godt?

Har du opdateret til 1.31?

Hvis ja, og det stadig kører af lort, så slå hardwareacc. fra i
lydindstillingerne.

- Martin

Fra : Flemming Joensson

Dato : 02-04-03 10:11

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in

> Har du opdateret til 1.31?
>
> Hvis ja, og det stadig kører af lort, så slå hardwareacc. fra i
> lydindstillingerne.
>
> - Martin

Eller eventuelt til, hvis de er slået fra ;)

Flemming

Fra : Martin Fæster

Dato : 01-04-03 15:57

> [...]
ide
> om hvad der kan ændres så det bliver godt?

Jeg har en athlon 1400Mhz med nvidia geforce 4 ti 4600.
Det hakkede i starten meget -(og det gør det ikke bedre at windowsME ikke
kan finde ud af det i forvejen). Så fik jeg en ekstra ramklods og XP , det
blev til 1GB ialt. Det hjalp. Prøv at flytte temp til et andet drev en det
windows ligger på , det vil hjælpe også.

Martin Fæster

Fra : Leony

Dato : 03-04-03 12:56

"Martin Fæster" <mafaeste@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Martin Fæster

Hej Martin.

Passer dit ur eller er dine indlæg lang tid undervejs?
Jeg har læst Flemming's indlæg fra d. 2/4 kl 11:11 før dit som er
dateret 1/4 kl 16:57.
Dette er ikke et surt opstød, men ren og skær venlighed.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 02-04-03 17:06

On Wed, 2 Apr 2003 00:14:49 +0200, "Kenneth Boye"
<k_boye@bjoernemosen.dk> wrote:

> [...]
>
>Er der nogen der ved om der skal stilles på noget eller som har en anden ide
>om hvad der kan ændres så det bliver godt?

Jeg har en AMD Athlon Thunderbird-C 1400
256 MB PC2100 DDR RAM
Asus GF4 Ti4200 GFX kort
Asus A7V333 motherboard.
Seagte Barracuda V 80 Gb HD

Og her kører det flydende.
Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 03-04-03 16:55

On Wed, 02 Apr 2003 18:06:26 +0200, "Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam
Frabedes]@tnfs.dk> wrote:

>Jeg har en AMD Athlon Thunderbird-C 1400
>256 MB PC2100 DDR RAM
>Asus GF4 Ti4200 GFX kort
>Asus A7V333 motherboard.
>Seagte Barracuda V 80 Gb HD
>
>Og her kører det flydende.

Det eneste problem jeg har er at lyden har en tendens til at forsvinde
fra våbnene af.
Flemming Jacobsen

Fra : MaRk

Dato : 02-04-03 18:06

> Men jeg forstår det heller ikke for min computer er som følger:
> [...]

Dit lydkort??
Det lyder som et problem der.
Rod med lys instillingerne.

Evt mere ram. Men det burde ikke være det.

Mvh
Mark

Fra : Kenneth Boye

Dato : 02-04-03 21:24

Hej

Jeg siger mange tak for jeres svar. Det blev meget bedre efter jeg satte
kvaliteten af lyden ned. Så hos mig var det dér problemet lå.

Med venlig hilsen
Kenneth Boye