MS Windows
briani 27239
Windows update beder om "en opdatering"!!!
Fra : Salva

Dato : 01-04-03 22:53

Jeg har en XP pro maskine hvor jeg har det problem, at når jeg vil opdatere
med Windows update kommer siden frem og siger, at jeg skal opdate med et
lille "program" som jeg kan hente ved at klikke på knappen.

Når det er gjort siger siden det samme igen og sådan kører det i ring...

Maskinen er nyinstalleret.

Har I set dette problem før og hvordan får jeg update siden til at scanne
videre efter nye Windows opdateringer???

-Salva

Fra : Pjensen73

Dato : 01-04-03 23:35

"Salva" <salvanone@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har I set dette problem før og hvordan får jeg update siden til at scanne
> videre efter nye Windows opdateringer???

Inden du siger "JA" til at hente det lille program, skal du huske at sætte
flueben ved "Hav altid tidlid til Microsoft produkter".

Peter

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-04-03 23:40

Hej!

Pjensen73 wrote:

> Inden du siger "JA" til at hente det lille program, skal du huske at sætte
> flueben ved "Hav altid tidlid til Microsoft produkter".

Det er sq stor tillid at vise M$. Jeg var ikke helt tryg da jeg klikkede 'ja'
første gang

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Erik Olsen

Dato : 01-04-03 23:46

Kim Voss Schrader wrote:
> Hej!

> Det er sq stor tillid at vise M$. Jeg var ikke helt tryg da jeg
> klikkede 'ja' første gang

Så skal man nok lade være at bruge Windows Update ...

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Salva

Dato : 02-04-03 21:11

> Inden du siger "JA" til at hente det lille program, skal du huske at sætte
> flueben ved "Hav altid tidlid til Microsoft produkter".
>
> Peter

Det er ikke den. Den har jeg accepteret.
Men efter at der var endnu en fejl i systemet, har jeg installeret den
forfra.

Ellers tak.

-Salva

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 02-04-03 09:14

Salva wrote:
> Har I set dette problem før og hvordan får jeg update
> siden til at scanne videre efter nye Windows opdateringer?

Omdøb catroot2 folderen i c:\windows\system32 og
prøv igen.

/Mikael

Fra : Salva

Dato : 02-04-03 21:11

> Omdøb catroot2 folderen i c:\windows\system32 og
> prøv igen.
>
> /Mikael

Det vil jeg lige huske til næste gang.
Tak