bærbar xrasker!
Fra : Fuerzzz

Dato : 01-04-03 22:23

Her netop købt en brugt bærbar men win98, men vil have winXP på den, har nu
prøvet med 2 forskellige winxpPRO og hver gang den når til "34 minutter
tilbage" lyder der et lille "bob" fra højtalerne og så fryser den! Nogen der
har en ide? det er en Targa Xtender 300 celeron 633 med 192mn ram.

Fra : H3nrik V!

Dato : 02-04-03 10:12

"Fuer" <migogliva4everbestfriends@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> minutter tilbage" lyder der et lille "bob" fra højtalerne og så
> fryser den! Nogen der har en ide? det er en Targa Xtender 300 celeron

Er det når den skal til at installere noget specielt? Netværk, f.eks.? Det
kunne være mindre kompatibelt hardware, som et netkort, XP ikke kendte...!

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : Flemming Joensson

Dato : 02-04-03 10:13

> [...]

> minutter tilbage" lyder der et lille "bob" fra højtalerne og så fryser
> den! Nogen der har en ide? det er en Targa Xtender 300 celeron 633 med

Det er ikke sikkert den er i stand til at køre WindowsXP, hvis den blev
leveret med Win98 er der sikkert en god grund til det - ud over den er
gammel. Ellers må du søge lidt på nettet, eller eventuelt spørge Microsoft
hvad problemet kan være.

Men det kunne jo være lydkortet i maskinen der er problemet (det lille
"bob"), så prøv (hvis det er muligt) at slå lyden fra i BIOS.

Flemming

Fra : Fuerzzz

Dato : 02-04-03 20:25

det var noget med bios - men jeg instillede noget med hvad os jeg kørte
med - win98 eller other, valgte så other så virkede det - havde ellers
prøvet alt og flashet bios og alt mujligt uden effekt...

men nu vorker den juhuuu...