Så kom Mozilla 1.3 på dansk
Fra : Poul Jensen

Dato : 01-04-03 21:23

Så kom Mozilla 1.3 på dansk

Den danske oversættelse af det populære internetprogram, Mozilla, er nu
blevet frigivet. Programmet er OpenSource og kan derfor hentes frit og kvit
på internetadressen www.mozilla.org

Poul Jensen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-04-03 09:33

Poul Jensen skrev:

> Så kom Mozilla 1.3 på dansk

Herligt. Samtidig er alfaversionen af Mozilla 1.4 også frigivet.

NB: Kommer der en dansk installer til 1.3 (ligesom der er til
1.2.1?)

Tak for indsatsen til oversætterholdet.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-04-03 10:14

Henrik K Hansen skrev:

> Installeren er da dansk.

Undskyld - jeg havde ikke tjekket. Jeg gik - åbenbart fejlagtigt -
ud fra at installeren først ville komme efter sprogpakken, sådan
som det så vidt jeg husker var tilfældet sidste gang.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 02-04-03 09:53

Jens Gyldenkærne Clausen, du skrev:

> NB: Kommer der en dansk installer til 1.3 (ligesom der er til
> 1.2.1?)

Installeren er da dansk.
http://www.mozilla.org/projects/l10n/mlp_status.html#moz_1.3

--