HP 5L Laserprinter problem
Fra : Kim Kirstianson

Dato : 21-03-01 10:19

Hej gruppe

Jeg har en HP 5L laserprinter, som skriver pænt. Problemet er at den
forsøger at hive alle papirark igennem når den skal udskrive. Jeg skal altså
sætte ét ark i ad gangen. Jeg har forsøgt at rense det jeg kan komme til,
men det hjælper ikke. Er der nogen der véd hvad der skal gøres, evt. mod
betaling.

Venlig Hilsen

Kim Kristianson

Fra : Albert

Dato : 21-03-01 10:37

På hps hjemmeside erkender HP problemet og sender uden beregning et kit
til at fixe problemet med

Jeg har selv fået et par af dem, og de løser problemet 100%

mvh Albert

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-03-01 11:24

Den Wed, 21 Mar 2001 10:36:55 +0100 skrev "Albert" <toma@email.dk> :

>På hps hjemmeside erkender HP problemet og sender uden beregning et kit
>til at fixe problemet med

En URL ?

--
Søren C. Fischer
http://www.soren.fischer.as

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 21-03-01 12:55

> En URL ?

http://195.92.115.180/hp_request_product.asp

Og jeg har faktisk også modtaget et par stykker, og anvendt dem med stor
succes!

vh.
Peter

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-03-01 18:13

Den Wed, 21 Mar 2001 12:54:45 +0100 skrev "Falckredderen Ragga Muffin"
<no@spam.com> :

>http://195.92.115.180/hp_request_product.asp
>
>Og jeg har faktisk også modtaget et par stykker, og anvendt dem med stor
>succes!

Den side kan man bestille et kit til 6L...
Det er 5K vi taler om her - er det samme kit ?

--
Søren C. Fischer
http://www.soren.fischer.as

Fra : Betina Young Anderse~

Dato : 21-03-01 19:10

In article <58ohbtg2ltv0rff6apu52h6ef071aurpma@4ax.com>,
soren@fischer.as says...
> Den Wed, 21 Mar 2001 12:54:45 +0100 skrev "Falckredderen Ragga Muffin"
> <no@spam.com> :

> Den side kan man bestille et kit til 6L...
> Det er 5K vi taler om her - er det samme kit ?

Jeg går ud fra at du mener 5L? Hvis ja så har vi monteret det kit til
6L i en 5L her og det fungerer uden problemer, så bare få bestilt

mvh Betina

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-03-01 20:30

Den Wed, 21 Mar 2001 19:09:50 +0100 skrev Betina Young Andersen
<betina@doglover.com> :

>Jeg går ud fra at du mener 5L? Hvis ja så har vi monteret det kit til
>6L i en 5L her og det fungerer uden problemer, så bare få bestilt

Skrivefejl, ja jeg mente 5L.
Jeg har bestilt

--
Søren C. Fischer
http://www.soren.fischer.as

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 21-03-01 23:07

> Den side kan man bestille et kit til 6L...
> Det er 5K vi taler om her - er det samme kit ?

Jeps! De to printere er ens, bortset fra at 6L udskriver 6 sider i
minuttet mod 5L's 4.

vh.
Peter