Red Hat 9,0
Fra : Martin K

Dato : 01-04-03 18:06

Er subj. ikke udkommet i dag? Hvor kan den findes?

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 01-04-03 18:42

Martin K wrote:
> Er subj. ikke udkommet i dag? Hvor kan den findes?

Hent den her: http://bitconjurer.org/BitTorrent/rh9.html

Jeg downloadede de 2 Gigabyte på ca. 8 timer på den måde, dvs. over
50kbyte/sek.

Lars.

--
Dybdahl Engineering
http://dybdahl.dk/

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 01-04-03 19:28

Lars Dybdahl wrote:

> Hent den her: http://bitconjurer.org/BitTorrent/rh9.html
>
> Jeg downloadede de 2 Gigabyte på ca. 8 timer på den måde, dvs. over
> 50kbyte/sek.

Kan du afsløre hemligheden. For det meste af tiden ligger den på 2 her.
Ul. er derimod alt hvad min linie kan trække.

/Esben

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 01-04-03 20:33

Esben Skov Pedersen wrote:
> Kan du afsløre hemligheden. For det meste af tiden ligger den på 2 her.
> Ul. er derimod alt hvad min linie kan trække.

Det er absolut afgørende, at du holder en linie åbent, så andre kan
downloade fra dig - hvis du downloader uden at share, så bliver du
nedprioriteret.

Jeg har en 2Mbps ADSL, og da jeg gik i seng, hentede den med 20-35kbyte/sek,
men da jeg så stod op igen, var den færdig, så den må have sat farten op
undervejs.

Lars.

--
Dybdahl Engineering
http://dybdahl.dk/

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 01-04-03 20:51

Lars Dybdahl wrote:

> Det er absolut afgørende, at du holder en linie åbent, så andre kan
> downloade fra dig - hvis du downloader uden at share, så bliver du
> nedprioriteret.

Hvad mener du præcist med at holde en linie åben? Der er så vist jeg kan
se ingen options man kan ændre i programmet. Folk henter lystigt fra
mig. (Ifølge netstat 10-15)

/Esben

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 01-04-03 21:41

Esben Skov Pedersen wrote:
> Hvad mener du præcist med at holde en linie åben?

Du skal sørge for, at din computer kan nås udefra internettet. Hvis du er
bag en NAT router eller lign, skal du åbne en port. Nummeret står i readme
et eller andet sted.

Lars.

--
Dybdahl Engineering
http://dybdahl.dk/

Fra : Peter Jensen

Dato : 01-04-03 22:09

Lars Dybdahl wrote:

> Du skal sørge for, at din computer kan nås udefra internettet. Hvis du er
> bag en NAT router eller lign, skal du åbne en port. Nummeret står i readme
> et eller andet sted.

Port 4662, hvis jeg husker ret ...

--
PeKaJe

Hobbes : Shouldn't we read the instructions?
Calvin : Do I look like a sissy?

Fra : Dan

Dato : 01-04-03 23:30

"Peter Jensen" <jdogh001@sneakemail.com> wrote in message

> Port 4662, hvis jeg husker ret ...
>
> --
Port 6881 ifølge FAQ
http://bitconjurer.org/BitTorrent/FAQ.html

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-04-03 01:52

Dan wrote:

> Port 6881 ifølge FAQ
> http://bitconjurer.org/BitTorrent/FAQ.html

Sorry ... Jeg har vist blandet trådene sammen ...

--
PeKaJe

You will be married within a year.

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 01-04-03 18:36

Martin K wrote:
> Er subj. ikke udkommet i dag? Hvor kan den findes?

Dem der ikke er rhn suscriber må vente en uge endnu. Du kan dog forsøge
med p2p: http://bitconjurer.org/BitTorrent/rh9.html. Synes dog ikke at
det fungerer så godt.

/Esben

Fra : Martin K

Dato : 01-04-03 20:16

Esben Skov Pedersen wrote:
> Dem der ikke er rhn suscriber må vente en uge endnu.

Pis! Får ny HD i morgen hvor jeg skal eksperimentere med dualboot med WinXp
og Red Hat. Hvis nu jeg installerer RH 8.0 kan jeg så relativt let opgradere
til 9.0 eller skal jeg starte helt forfra?

> Du kan dog forsøge med p2p: http://bitconjurer.org/BitTorrent/rh9.html.
Synes
> dog ikke at det fungerer så godt.

Sådan noget bruger jeg ikke

--
Martin K

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 01-04-03 20:33

"Martin" == Martin K <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> writes:

> Pis! Får ny HD i morgen hvor jeg skal eksperimentere med dualboot med WinXp
> og Red Hat. Hvis nu jeg installerer RH 8.0 kan jeg så relativt let opgradere
> til 9.0 eller skal jeg starte helt forfra?

Jeg er i gang med at hente CD1-3 ved en af mine venner. Hvis du er
interesseret i at se hvor lang tid det tager at slæbe 1.7 GB gennem en
128 kbit/s ADSL upstream, så har jeg et sæt du kan leeche.

Send mig en mail - Jeg svarer tilbage med 3 urls på en "first come,
first serve" basis.

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 01-04-03 22:57

"Anders" == Anders Wegge Jakobsen <wegge@bakkelygaard.dk> writes:

> [...]
> 128 kbit/s ADSL upstream, så har jeg et sæt du kan leeche.

> Send mig en mail - Jeg svarer tilbage med 3 urls på en "first come,

Det lader ikke til at der er nogen der brænder så meget for RH9, at
de vil sende mig en mail, så jeg kaster URL'erne ui grams:

<http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/shrike-i386-disc1.iso>
<http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/shrike-i386-disc2.iso>
<http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/shrike-i386-disc3.iso>

Jeg sidder stadig på en 128 kbit/s upstream, så hvis der er for mange
der kaster sig over dem, bliver hastigheden derefter. Jeg skal iøvrigt
bruge min ADSL til at have hotline på fra onsdag 16:00 til torsdag
08:00, så hvis loadet bliver for slemt i det tidsrum, tager jeg
filerne offline.

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>

Fra : Niels Bachmann

Dato : 01-04-03 20:32

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er subj. ikke udkommet i dag? Hvor kan den findes?

RedHat 9 kan osse findes på Edonkey/Emule. Åbn dit ynglings æsel og
cut'n'paste

dllink
ed2k://|file|[redhat9]shrike-i386-disc1.iso|668991488|56416177d0e94b0b049351
b57c1d3b50|/
dllink
ed2k://|file|[redhat9]shrike-i386-disc2.iso|677511168|0fe869000b1fee1cbd9637
50fb5c7a06|/
dllink
ed2k://|file|[redhat9]shrike-i386-disc3.iso|508592128|16499bcab44d40010b4af5
ac9c460cf5|/
dllink
ed2k://|file|[redhat9]shrike-i386-disc4.iso|637763584|16ff442c969047817ba594
6eea78a3fd|/
dllink
ed2k://|file|[redhat9]shrike-i386-disc5.iso|676686964|56b6447eb8441ece9e5750
6c644c0f13|/
dllink
ed2k://|file|[redhat9]shrike-i386-disc6.iso|445153280|fca976e5e07d08998b59fd
39dbb63c1e|/

De 3 sidste CDére er source, så altså ikke strengt nødvendige

MVH/ Niels Bachmann

Fra : Anders Lund

Dato : 01-04-03 21:49

> Er subj. ikke udkommet i dag? Hvor kan den findes?

Er det ikke en aprils nar?? Jeg er meget forvirret, brugere stadig 7.3.

Anders Lund
AndersGED@zaim.dk
fjern geden fra min email adresse

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 01-04-03 22:17

Anders Lund wrote:
> "Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke en aprils nar?? Jeg er meget forvirret, brugere stadig 7.3.

De har snakket om det længe. Så den er go nok.

/Esben