ncurses keypad()
Fra : Kosta

Dato : 01-04-03 17:12

Hej NG!!

Jeg har fået et mærkelig problem med ncurses. Når jeg i main() først
kalder på newwin(), derefter kalder keypad(my_win, TRUE) og dernæst
kalder på min egen funktion read_my(). I denne funktion er der en løkke
som følgende:

while(1){
   ch = wgetch(my_win);
   if ( ch == KEY_UP)
      return;
}

Det mærkelige er at det ikke virker, istedet for at retunere sker der
slet ikke noget. Men hvis jeg flytter løkken til main() og ikke kalder
på read_my() funktionen, så virker eksemplet fint.

Er der en som ved hvad jeg gør galt eller hvad jeg evt. kan gøre

På forhånd tak
kosta