META søg via database
Fra : Michael Petersen

Dato : 01-04-03 15:07

Jeg har en database fyldt med produkter, hvordan kan man lægge den ud, så
man kan søge på den via mata filer? (søge på den gennem google.com)

--
Med venlig hilsen/Best regards
Michael Petersen

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 01-04-03 19:52

"Michael Petersen" <michael@hifi-import.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en database fyldt med produkter, hvordan kan
> man lægge den ud, så man kan søge på den via mata filer?
> (søge på den gennem google.com)
[snip]

Jeg faldt på et tidspunkt over denne webside
http://www.joyzone.dk/sw159.asp hvor du måske kan få svar på noget af
det du leder efter.

Dit største problem er hvis du kun kan finde produkterne via et
databaseopslag eller hvis du f.eks. bruger frames. Så kan søgerobotter
have svært ved at finde frem til undersiderne. Hvis man ved at følge
almindelige links på din hjemmeside kan finde frem til dine produkter,
så skulle Google (og andre søgemaskiner) gerne opdage dem på et
tidspunkt.

Derudover hører dit spørgsmål vist mere hjemme i dk.edb.internet
hierarkiet.

--
M.v.h.
Olav