DOM-inspector som sidebar
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-04-03 11:18

Er der nogen der kan fortælle hvordan man benytter DOM-inspector
som sidebar? Jeg kan godt få den frem, men jeg kan ikke åbne
dokumenter i den - og jeg kan heller ikke se det aktuelle dokument.

Jeg har prøvet at trække en url fra adresselinjen ned til vinduet -
og klikket og højreklikket i et væk, men intet virker.

DOM-inspectoren virker fint når man åbner den fra menuen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-04-03 11:21

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> Er der nogen der kan fortælle hvordan man benytter
> DOM-inspector som sidebar?

Undskyld - glemte at sige at det drejer sig om Mozilla 1.3 på
Windows 2000.

Fra : Martin Poulsen

Dato : 01-04-03 15:16

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Er der nogen der kan fortælle hvordan man benytter DOM-inspector
> som sidebar? Jeg kan godt få den frem, men jeg kan ikke åbne
> dokumenter i den - og jeg kan heller ikke se det aktuelle dokument.

Ingen problemer her. Det er dog ikke nok bare at åbne Sidebar'en og
vælge DOM Inspector; et reload af det aktuelle dokument er nødvendigt,
eller åbne Sidebar'en/DOM Inspector'en inden du besøger den side du vil
inspicere.

Mozilla 1.3 på Windows XP (SP1a).

--
Martin

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-04-03 20:54

Martin Poulsen skrev:

> [...]
> dokument er nødvendigt, eller åbne Sidebar'en/DOM Inspector'en
> inden du besøger den side du vil inspicere.

Oh - den havde jeg ikke regnet ud.

Takker.