Frontpage "går" forkert
Fra : Hans Krog

Dato : 01-04-03 09:26

Jeg bruger FP2000 og bruger et time-komponent på flere sider. Efter skiftet
til sommertid er FP en time bagud i forhold til computerens ur. Hvis jeg
opdaterer en side, stiller FP godt nok til det rigtige minuttal men en time
barud, altså computeren er 9.56 er FP 8.56 efter opdatering.
ER der nogen der har en fidus?

Hans..

http://cph2300s.dk - Lokalhistorisk website om 2300 S på Amager.
http://hans-krog.dk - Norgesiderne med hytter, natur og oplevelser.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-04-03 14:00

Tiden tages fra serveren som hoster dit web. Ikke fra din lokale
computer.

Fra : Hans Krog

Dato : 01-04-03 15:27

Jamen det holder ikke rigtigt, da jeg ikke er koblet op til nettet og det
sker inden upload - og på mig egen pc, altså to forskellige tider på pc og
fp.