Netværks performance målings program
Fra : Grønne

Dato : 31-03-03 21:24

Jeg mangler et performance målings program til at måle netværks hastighed.
Det skal være noget hvor jeg kan måle hastigheden op mode en anden PC/Server
på netværket.

Er der ikke nogen der kender til et sådan program ?

/Grønne

Fra : Morten L.

Dato : 01-04-03 06:15

"Grønne" <anders@fjernspejderweb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
PC/Server
> på netværket.
>
> Er der ikke nogen der kender til et sådan program ?

Perfmon på NT ??
Virker kun på NT og højere OS
/Morten

Fra : Mads Bahrt

Dato : 01-04-03 09:44

Grønne wrote:
> [...]
> på netværket.
>
> Er der ikke nogen der kender til et sådan program ?

TTCP

Qcheck

Fra : Grønne

Dato : 02-04-03 20:21

> TTCP
>
> Qcheck

Der må da findes noget smartere.......

/AG

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 02-04-03 20:20

In article <b6fd36$cp8$1@sunsite.dk>, Grønne wrote:

> Der må da findes noget smartere.......

TTCP er da overordentligt smart.

--
Andreas Plesner Jacobsen | If I had any humility I would be perfect.

Fra : Grønne

Dato : 02-04-03 21:30

> TTCP er da overordentligt smart.

Hvor kan jeg så downloade TTCP i en overordentlig smart version, det jeg har
stødt på ved et par søgninger så ikke ud til at være noget jeg kunne hitte
ud af.

Evt. en link kunne hjælpe mig lidt på vej.

/AG