Bundkort
Fra : Thomas Olsen

Dato : 31-03-03 20:57

Hvordan finder jeg ud af hvilket bundkort der sidder i min maskine?

Jeg ved at CPU'en er en pentium 4, 2 Ghz.

Mvh.

Thomas

Fra : Martin K

Dato : 31-03-03 21:20

Thomas Olsen wrote:
> Hvordan finder jeg ud af hvilket bundkort der sidder i min maskine?

Det hurtigste og nemmeste er at åbne motorhjelmen og se efter. Ellers kan
man vidst også fifle noget samme udfra en BIOS string der postes når dyret
booter...

--
Martin K

Fra : Devast8or

Dato : 31-03-03 22:00

Thomas Olsen wrote:
> Hvordan finder jeg ud af hvilket bundkort der sidder i min maskine?
>
> Jeg ved at CPU'en er en pentium 4, 2 Ghz.
>

> Mvh.
>
> Thomas

Prøv med SiSoft Sandra. Eller tryk pause under opstart (når den tæller RAM
op), og se om der står noget spændende.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Malcolm_X

Dato : 31-03-03 22:06

der blev linket til sisoft sandra et plan højere oppe ;)

Fra : Devast8or

Dato : 01-04-03 14:25

Malcolm_X wrote:
> der blev linket til sisoft sandra et plan højere oppe ;)

Den var så ikke kommt frem på min da jeg sendte. Der er kun 3 minutter
imellem :). Fandt du ud af det?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Malcolm_X

Dato : 31-03-03 21:58

Du downloader og installere dette program
http://www.sisoftware.net/index.html?dir=&location=sware_dl&langx=da&a=

Fra : Leony

Dato : 01-04-03 12:33

"Thomas Olsen" <thol@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan finder jeg ud af hvilket bundkort der sidder i min maskine?
> Jeg ved at CPU'en er en pentium 4, 2 Ghz.

HWinfo beretter korrekt modellen på mit mobo:
http://www.hwinfo.com/

Hvis det ikke vriker kan du finde modellen via BIOS ID string'en (Martin
K også foreslår). Du akn læse hvordan her:
http://www.motherboards.org/moboidtools.html
Det nemmeste er dog at installere CTbios (downloades på samme side).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/