MS Windows
briani 27239
Vigtige opdatering 810565
Fra : Kaj Pfefferkorn

Dato : 31-03-03 20:07

Hej
Vigtig opdatering nr. 810565, fra Microsoft, har jeg gentagne gange prøvet
at få lagt ind, men det lykkes ikke, er der nogen der kan hjælpe. Det drejer
sig om min bærebar pc.

Hilsen

Kaj Pfefferkorn

Fra : Anders Lund

Dato : 31-03-03 21:12

Kaj Pfefferkorn wrote:
> Vigtig opdatering nr. 810565, fra Microsoft, har jeg gentagne gange
> prøvet at få lagt ind, men det lykkes ikke, er der nogen der kan
> hjælpe. Det drejer sig om min bærebar pc.

Skal vi gætte på en fejlbesked?
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Kaj Pfefferkorn

Dato : 31-03-03 21:42

Hej Anders
Den skriver det er mislykket, prøv igen.
Men det har jeg gjort flere gange uden held.
Vh

Kaj

Fra : Anders Lund

Dato : 01-04-03 05:56

Kaj Pfefferkorn wrote:
> Den skriver det er mislykket, prøv igen.
> Men det har jeg gjort flere gange uden held.

Via Windows update?
Prøv at hente opdateringen manuelt her fra:
http://support.microsoft.com/?kbid=810565

Hvilken Windows version bruger du? XP?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-04-03 08:56

Anders Lund wrote:
> Prøv at hente opdateringen manuelt her fra:
> http://support.microsoft.com/?kbid=810565

Eller omdøbe/slette catroot folderen (folderne?) i
C:\WINDOWS\system32

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Madsen

Dato : 01-04-03 21:52

Mikael Nørrelund Andersen skrev:

> Eller omdøbe/slette catroot folderen (folderne?) i
> C:\WINDOWS\system32

Normalt plejer det nu kun at være Catroot2 man behøver at omdøbe.

Madsen.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-04-03 22:33

Madsen wrote:

> Normalt plejer det nu kun at være Catroot2 man
> behøver at omdøbe.

Okay, kunne lige huske det. Tak for rettelsen.