Barnestol til cykel
Fra : Leif Schiønemann

Dato : 31-03-03 19:32

Hej NG.
Vi har en søn på 19 mdr. og vejer ca. 13 kg. Overvejer at købe en cykelstol
til ham. Jeg foretrækker en stol, der kan sidde foran på cyklen (Ikke
traktorsædet). Er der nogen, der har erfaring med en sådan og måske en til
salg.

Hilsen

Leif

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-03 20:32

"Leif Schiønemann" <schioenemann@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
> til ham. Jeg foretrækker en stol, der kan sidde foran på cyklen (Ikke
> traktorsædet). Er der nogen, der har erfaring med en sådan og måske en til

Traktor-sæde er fremragende - why not.
Cykler man længe uden børn, kan det tages af.

Når barnet sidder med hovedet under fars hage ser de det samme - skønne
timer, husker jeg.

I DEBAT PÅ DENNE NG OM AT LÆRE BØRN MORAL
(hvilket man så vidt mulig ikke skal
- det skal komme indefra når ingen fare )
var trafikvaner oppe at vende, så her lidt genbrug:

LOVBRUD OG ULYKKER KAN IKKE LINKES
TV2, 31mar03 svælgede i maleriske billeder af cyklisters og andres grove og
åbenlyse anarkisme - mod rødt, på fortov , mod skiltning , mod striber , osv

Dernæst viste løgnejournalisterne statistik om dræbte cyklister og
fodgængere

Sådan justitsmyrdes pr PROOF PR ASSOCIATION

- de havde ikke viden om et eneste eksempel på at fodgængere eller cyklister
var kommet til skade ved at begå disse vildt stigende typer lovbrud.

DER ER ALTSÅ INGEN FARE VED SÅDAN KRIMINALITET
Rådet for støtte færdselssikkerhed og ledende betjente var med, så de har
medansvar os kan altså heller ikke levere ægte beviser

Lovovertrædelserne begås med intelligens der overgår politis og juristers
ensrettede robothjerner.
Eksperterne vil ikke fatte at det kun er hvor bilhastigheden er ultralav,
man skider højt og flot på de sindsyge §-er.

Løgnerne præker længe om at der skal mere politi for at skabe
holdningsændring, men lovbryderne var glade , smilende, modige, fornuftige -

Da Politiken for en måned siden søgte at lave præk med fornuft om færdsel,
søgte de tilflugt til ROAD RAGE fænomenet, som er frisk ny kommunikation
mellem trafikanter, og intet sandsynliggjorde ulemper ved dette, men det
blev lagt for usaglig had.

De vil så gerne være Vorherre - de er så inkompetente

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46