Apache 2.0 + mod_perl på RH8.0 ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 31-03-03 19:31

Hej!

Jeg prøver at sætte Demarc op sammen med Snort (www.demarc.com) - de
foreslår, at man bruger Apache::Registry som handler i sin
konfiguration... Men er jeg galt på den, eller findes Apache::Registry
ikke i mod_perl - eller fungerer det ikke rigtigt på Apache 2.0.40
pakken ??

Brian

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-03-03 22:55

Brian Ipsen wrote:
> [...]
> konfiguration... Men er jeg galt på den, eller findes Apache::Registry
> ikke i mod_perl - eller fungerer det ikke rigtigt på Apache 2.0.40

Min mening er så at man bør undlade at bruge Apache 2.0.x til ret
meget andet end leg indtil videre.. specielt hvis man vil lege med
mod_perl .. :)

Men jeg kan så ikke påstå at jeg ligefrem følger med i udviklingen.

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)