Traktor-logoer
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-03-01 00:38

Er der nogle der lige ligger inde med et eller flere operatørlogoer
med traktorer? (Helst Massey Ferguson), så råb lige højt...
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på din hjemmeside: http://tjenpenge.com/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-03-01 14:01

Lasse Hedegaard skrev:

>Er der nogle der lige ligger inde med et eller flere operatørlogoer
>med traktorer? (Helst Massey Ferguson), så råb lige højt...

Walla, jeg fandt et :)
http://fergusons.dk/temp/mfmobil.jpg

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-03-01 18:48

Lasse Hedegaard skrev:

>Walla, jeg fandt et :)

Og fik malet min telefon i den rigtige farve, her er resultatet

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 21-03-01 21:40

Lasse Hedegaard wrote:
> Og fik malet min telefon i den rigtige farve, her er resultatet
> http://fergusons.dk/temp/mfmobil.jpg

Heureuka! - nu kan du næsten konkurrere med Polle i tjeckethed ;-D

*nå - men tilbage i oprigtigt tonefald*

men OK - der er sgu da stil over det!

Venlig Hilsen

Jesper Brunholm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-03-01 00:00

Jesper Brunholm skrev:

>Heureuka! - nu kan du næsten konkurrere med Polle i tjeckethed ;-D

Yeah! :)

>*nå - men tilbage i oprigtigt tonefald*
>men OK - der er sgu da stil over det!

Jada :)

Jeg har jo et 'band' der hedder The Fergusons, som synger sange om
traktoren Massey Ferguson, så da jeg faldt over et operatørlogo med
MF-logo, så måtte jeg jo lige lave en af vores sange som ringetone, og
så lige male telefonen i den rigtige MF-farve - RØD! :)

Fra : lchristmann

Dato : 06-08-01 19:47

Og hvor var det så lige du fandt det logo?

PFT
en anden Lasse

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-08-01 20:42

lchristmann skrev:

>Og hvor var det så lige du fandt det logo?

Det kan jeg ikke huske, men jeg har det liggende, har netop postet det
i dk.binaer:

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Hans-Jacob

Dato : 06-08-01 21:28

>har netop postet det
> i dk.binaer:
Hvilken server bruger du til nyheder kender kun news.sunsite.dk og
news.tele.dk
er der en liste et sted?
kunne godt tænke mig at kigge nærmere på binaer da den lyder lidt
interresant da der er så mange der poster i den (de to overstående har jo
lukket for den)?

--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-08-01 21:47

Hans-Jacob skrev:

>Hvilken server bruger du til nyheder kender kun news.sunsite.dk og
>news.tele.dk

Jeg bruger news.inet.tele.dk (som vist bare er et alias for
news.tele.dk). Den HAR dk.binaer - prøv at opdatere din liste.

venligst,
Lasse Hedegaard