Cpu til bundkort
Fra : Simon

Dato : 31-03-03 19:24

Jeg overvejer at købe flg. bundkort: ECS K7VTA3 men er stærkt i tvivl om
hvilke cpu'er jeg kan montere på kortet. I Manualen står at det understøtter
AMD Athlon XP, men da der er 3 forskellige mrk. ( Palomino, Barton,
Thoroughbred+ Thunderbird) - der alle på nær den sidste ender på XP aner jeg
ikke hvilken jeg skal vælge.
Jeg vil gerne have en cpu der kan yde en ca. 1.8 GB.
Kan nogen venligst hjælpe på vej med et bud?

Venligst

--
/Simon

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 31-03-03 21:00

> [...]
> ikke hvilken jeg skal vælge.
> Jeg vil gerne have en cpu der kan yde en ca. 1.8 GB.
> Kan nogen venligst hjælpe på vej med et bud?

Køb du bare det bundkort, det er SUVERÆNT især prisen taget i
betragtning.

Du kan bruge de nye XP2400 og XP2600 Thoroughbred på dette kort, XP2800 er
nok også understøttet, og lur mig om ikke der nok meget snart kommer en
BIOS-update til Barton-understøttelse.

Det bedste pris/ydelsesforhold får du IMO i en XP2000+ Thoroughbred.

// Troels

Fra : Simon

Dato : 01-04-03 10:32

Så mange tak for det gode svar
Jeg iler ud og køber dette kort!
V.h.

--
/Simon

Fra : Leony

Dato : 01-04-03 12:41

"Simon" <sbrex@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg vil gerne have en cpu der kan yde en ca. 1.8 GB.
> Kan nogen venligst hjælpe på vej med et bud?

Du kan finde info på denne side:
http://www.ecs.com.tw/support/cpu.htm?submenu_id=37&function_id=2

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: