Cisco 677 opdatering
Fra : Sparre

Dato : 31-03-03 18:20

Hejsa NG

Jeg skal bruge en opdatering af CBOS til en Cisco 677

det skal være v. 2.4+ da jeg skal sætte port ranges....har ADSL hos tiscali

nogen der ved hvor jeg finder den, har prøvet tiscali's egne sider, men uden
held, har også søgt på Cisco.com

--
Sparre

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-03-03 18:37

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> skrev :

>Jeg skal bruge en opdatering af CBOS til en Cisco 677

Prøv i news:dk.edb.netvaerk, der ved de (sikkert) alt om routere.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Cyberdyne

Dato : 31-03-03 19:05

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> wrote in message
> [...]
tiscali

> nogen der ved hvor jeg finder den, har prøvet tiscali's egne sider, men

http://home.fuse.net/postyware/downloads.htm

google er din ven !