Problemer med pc
Fra : Michael Oldhøj Morte~

Dato : 31-03-03 17:39

Jeg har en gl. AMD 700. der vil genstarte efter lidt tid . Er der nogle der
ved fejlen kan være

Mhv Michael

---

Fra : Martin K

Dato : 31-03-03 18:46

Michael Oldhøj Mortensen wrote:
> Jeg har en gl. AMD 700. der vil genstarte efter lidt tid . Er der
> nogle der ved fejlen kan være

Typisk varme. Nærmere er det svært at komme uden nærmere specs...

--
Martin K

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 01-04-03 00:42

Martin K wrote:

> Typisk varme.

Hvis den blev for varm, ville den da blot crashe("fryse").

Det lyder mere som en PSU der ikke (længere?) kan klare mosten.
Men lad os få nogle flere oplysninger om systemet..