Mangler navn på program.
Fra : Kristian

Dato : 31-03-03 14:15

Programmet skal gøre mig i stand til at overtage styringen på en anden
computer fuldstændig, sådan så jeg kan køre programmer fra den osv.

Sådan at min far, kan tjekke noget på hans computer på arbejdet, hjemme fra.

Det hele skal foregå via internettet´.

Hvilke programmer kan i anbefale

Mange tak.

Fra : Jan

Dato : 31-03-03 14:32

Den nemmeste løsning hedder Fjernskrivebord og er et fast element i Windows
XP Pro, og det mindre kendte hedder VNC (søg efter "download vnc" på
Google.com), der er 1) muligt at konfigurere mere specifikt end
Fjernskrivebord og derfor 2) mindre nemt for at andre at hacke.

Mvh.
Jan

Fra : Kristian

Dato : 31-03-03 14:51

> [...]
> Google.com), der er 1) muligt at konfigurere mere specifikt end
> Fjernskrivebord og derfor 2) mindre nemt for at andre at hacke.

er der andre forslag ??

Fra : Madsen

Dato : 31-03-03 14:54

Kristian skrev:

> er der andre forslag ??

PcAnywhere, ReachOut, NetOp, ControlIT, RemotelyAnywhere.
<http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/vnc/index.htm>.

Madsen.

Fra : jk

Dato : 31-03-03 14:51

PCAnywhere eller NetOp.

mvh

John

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-03-03 18:19

In dk.edb.hardware, Kristian <Falk-Petersen@adslhome.dk> says...
> Hvilke programmer kan i anbefale

VNC er den billigste løsning.

http://www.uk.research.att.com/vnc/
http://www.realvnc.com/

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kristian

Dato : 31-03-03 19:50

Tak for ALLE svar !

Fra : Calle.

Dato : 31-03-03 18:16

Kristian wrote:
> [...]
> computer fuldstændig, sådan så jeg kan køre programmer fra den osv.
>
> Sådan at min far, kan tjekke noget på hans computer på arbejdet,

VNC er vist det eneste der er gratis

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-04-03 16:44

In dk.edb.hardware, Calle. <Calle@fjernjyde.dk> says...
> VNC er vist det eneste der er gratis

Og er det eneste med cross-platform-support.