Argf - brugergruppe 666!
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-03-01 23:18

Argf, her prøver man at fortælle dem bag siden
http://www.mosegris.dk/nyt/nokia.asp?mode=gratis

- at det er noget bavl med brugergruppe 666...

Her er svaret:

>Hejsa
>
>Som sagt, er det noget vi ikke selv aner omkring passer.
>
>Men jeg har hørt temmeligt mange mennekser sige at det passer, også mange som jeg stoler på.
>Så indtil jeg for min næste telefon regning, så vil jeg ikke pille den ned.
>
>Mvh XXXXXXX
> Webmaster
> Sendit Teamet

Jeg går bananas!

Findes der ikke noget helt klar dokumentation for at skidtet ikke
virker - der er virkelig nogle som bare IKKE tror på det IKKE virker!
Grf!
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på din hjemmeside: http://tjenpenge.com/

Fra : Jonas Heilesen

Dato : 21-03-01 11:07

> Argf, her prøver man at fortælle dem bag siden
> http://www.mosegris.dk/nyt/nokia.asp?mode=gratis
>
> - at det er noget bavl med brugergruppe 666...

Jeg havde en kollega der forledden dag prøvedede at overbevise mig om det
her. Der var det godtnok brugergruppe 999, men jeg tror at resultatet er det
samme.
Efter min bedste overbevisning er det noget vås. Og hvis ikke, så går der
med sikkerhed ikke særligt lang tid før teleselskaberne får lukket sådan et
hul.

--
mvh Jonas Heilesen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-03-01 12:50

Jonas Heilesen skrev:

>Efter min bedste overbevisning er det noget vås.

Selvfølgelig...

>Og hvis ikke, så går der
>med sikkerhed ikke særligt lang tid før teleselskaberne får lukket sådan et
>hul.

Selvfølgelig, men nu har vi hørt den gode historie i hvor lang tid
efterhånden, 1 års tid? Grff! Det er ligesom falske virusadvarsler!

Fra : Mickey

Dato : 21-03-01 16:08

> Selvfølgelig...

> Selvfølgelig, men nu har vi hørt den gode historie i hvor lang tid
> efterhånden, 1 års tid? Grff! Det er ligesom falske virusadvarsler!

næsten værrere - det her får jo folk til at sende flere SMS i den tro
at de er gratis - dermed risikerer de en meget stor telefonregning
lige pludselig...

--
Mickey

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-03-01 16:26

Mickey skrev:

>næsten værrere - det her får jo folk til at sende flere SMS i den tro
>at de er gratis - dermed risikerer de en meget stor telefonregning
>lige pludselig...

Tja, falske virusadvarsler går ud over mig, fordi jeg skal bombes med
dem. Jeg har også fået flere mails og ICQ-beskeder (og indlæg i denne
gruppe!!) med at man skal bruge brugergruppe 666 for gratis SMS.
Derfor sammenligner jeg det med virusadvarsler.

At folk er dumme nok til at hoppe på den, og derefter må betale en
kedelig regning, det går ikke ud over mig, og egentlig er jeg
ligeglad. Men at vi skal læse om det hele tiden, DET generer mig.

Fra : Verner Stormgaard

Dato : 21-03-01 19:49

Er der nogen af jer der ved hvad man bruger det der brugergruppe til?

Nu har jeg hørt så meget om det, at jeg er blevet nysgerrig.

--
hilsen Verner Stormgaard
Nørreballe, Lolland

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-03-01 20:23

"Jonas Heilesen" <jonashei@NOSPAMget2net.dk> wrote:

> [...]
>med sikkerhed ikke særligt lang tid før teleselskaberne får lukket sådan et

De er meget alsidige de brugergrupper. Tidligere har det været fremme, at de
skulle får telefonen til at detektere politiets fartradar. Gad vide hvad det
næste bliver.

Peter

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 21-03-01 22:10

"Peter Rongsted" <rongsted@dontspam.image.dk> skrev i en meddelelse
[snip - brugergrupper]
> [...]
de
> skulle får telefonen til at detektere politiets fartradar. Gad vide hvad
Var det ikke noget med en der kunne lave pizza og cola? Gratis -
selvfølgelig.

Mvh. Jonas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-03-01 00:10

Jonas Due Vesterheden skrev:

>Var det ikke noget med en der kunne lave pizza og cola? Gratis -
>selvfølgelig.

Min Nokia 3210 kan hvis jeg bruger disse grupper lidt af hvert:

645: Lave kaffe til mig hver morgen kl. 6.45.
646: Som ovenstående, virker dog også i weekenden.
8012: Slå græsset når det trænger.
1543: Skifte ble på det barn jeg ikke har fået endnu.
5000: Få min bank til at overføre 5'000 kr. til min konto.
9333: Købe (og betale) en Europalle Matilde kakaomælk.
865625: Fjerne SIM-låse fra alle telefoner inden for 2 meter.
104,9: Spille The Voice.
7667½: Jah, prøv selv :)

Fra : Møgelmose

Dato : 22-03-01 15:19

Virker det også på 3210 6.00 ?

>865625: Fjerne SIM-låse fra alle telefoner inden for 2 meter.

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Karsten Vinding

Dato : 22-03-01 16:36

Lasse Hedegaard wrote:

> 8012: Slå græsset når det trænger.

Hey virker den også på min 8210

> 5000: Få min bank til at overføre 5'000 kr. til min konto.

Som telefonen selv aflæser fra dit dankort / din bankbog der ligger i
pungen

> 9333: Købe (og betale) en Europalle Matilde kakaomælk.

> 104,9: Spille The Voice.

Her i området giver det nu kun hvid støj...

> 7667½: Jah, prøv selv :)

Utroligt at folk falder for den slags IMHO. En SMS overførsel skal
igennem operatørens netværk, og bliver med 100% garanti registreret.

--
Mvh, Karsten.

Tilmeld dig SETI@home (http://setiathome.ssl.berkeley.edu/).
Læs mere om projektet på deres hjemmeside eller på:
"http://www.vinding.adsl.dk/seti.htm"