15 mdr. og vild med danskvand
Fra : pizzaman

Dato : 30-03-03 22:00

Vi har en dreng på 15 mdr, der er helt vild med danskvand og som drikker det
meget hellere end alm, postevand. Spørgsmålet er om det kan skade ham. Vi
har en SodaStream maskine, hvor man selv kan dosere styrken af brus, så vi
er startet meget svagt, men han har absolut intet mod en middelkoncentration
af kulsyre.

Nogen, der ved noget? På forhånd tak.

Fra : nicolehh

Dato : 30-03-03 22:21

"pizzaman" skrev d. 30-03-03 22:00 dette indlæg :
> [...]
så vi
> er startet meget svagt, men han har absolut intet mod en

Jeg tror såmen ikke der kan ske noget ved det...
Der er jo hverken sukker eller farve-/smagsstoffer i, så det burde være
ok!!

Og hvis han kan lide det, så er det jo også sundt at drikke vand!

http://www.kandu.dk/

Fra : Anne Lise Kirk Jense~

Dato : 31-03-03 12:48

> [...]
> ok!!
>
> Og hvis han kan lide det, så er det jo også sundt at drikke vand!

Hej,
nej, jeg tror heller ikke der sker noget.
Hvis I skulle finde på at komme noget citrus i, så skal I tilgengæld være
opmærksom på, at citrus'en er ligeså hård ved tændernes emalje, som for
eksempel cola er.

mvh
anne lise