Udstyr!
Fra : Mulle

Dato : 20-03-01 23:06

Hej Alle!

Jeg er desperat. Mit rideudstyr ligger og plager mig. Jeg har ingen hest
mere og ønsker nu heller ikke mere at få det, men det er vist sværre at
komme ef med udstyret end jeg lige regnte med, så er der slet ikke nogen der
mangler noget, efter min mening, billigt udstyr?

Skriv til mig for flere informationer.

GitteA

Rideudstyr tilsalg:

? Dressurdsadel, komplet,17”, mellem bom, sort ½ år gammelt --------4500 kr.
? Sadelovertræk, sort. -------------------------------50
? Hovedtøj, sort med hvidt næse- og Pandebånd, str. Full.------150
? Hovedtøj, sort med sort næse- og pandebånd.------150
? Gemacher, forben, sort/grå, aldrig brugt, Full, Eskadron----------500
? Gemascher, bagben, sort/grå, aldrig brugt, Full, eskadron---------300
? Martingal, sort, str. Full.----------------------50
? Blå/sort grime, str. Full.--------------------------------50
? Longeline, rød.-----------------------------------------100
? Grime, Full, Bourdoux-----------------------------------------250
? Grime, Hvid, str. cob.--------------100
? Bandager, 2 røde.----------------------------------------------100
? Bandager, 2 grønne-------------------------------------100
? Bandager 2 røde--------------------------------------100
? Chambon, 2 stk., sorte----------------------100kr stk.
? Sveddækken/ netdækken str. 145, rødt-----------------250
? Springfortøj, aldrig brugt, sort.----------------------------300
? Træktov, sort-------------------------------20
? Sadelunderlag, lilla, eskadron, str. Full, dressur------450
? Sadelunderlag, str. Full, dressur, Bourdoux.- -350
? Sadelunderlag, sort, pony, spring.-------------250
? Gjord, sort, str.???----------------------------------------------100
? Gjord, hvid, str.???--------------------------------------100
? Bid, str.???-------------------------------------------------100
? Dækken, termo, 145, Præmier Cover, skal rep.
Bourdoux.-------------------500
? Dækken, vinter, 135, Præmier Protection, Bourdoux 1000
? Longepisk, grøn-----250

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 21-03-01 15:48

In article <ZuQt6.704$0k5.49961@news.get2net.dk>, Mulle wrote:
> [...]
>komme ef med udstyret end jeg lige regnte med, så er der slet ikke nogen der
>mangler noget, efter min mening, billigt udstyr?

Det var maaske en ide at skrive hvor i danmark det befinder sig.
Jeg har ivertfald ikke lige lyst til at koebe en sadel uden at proeve
den paa min hest foerst.

ion++

--

A picture always lies...

Fra : Mulle

Dato : 21-03-01 20:50

Jon!

Ja selvfølgelig.

Jeg kommer fra Vojens og sadlen er nu sat ned til 2500 fuld monteret, hvis
du skulle været interesseret alligevel.

Gitte

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 21-03-01 22:16

In article <FB7u6.219$xR5.14820@news.get2net.dk>, Mulle wrote:
>Jon!
>
>Ja selvfølgelig.
>
>Jeg kommer fra Vojens og sadlen er nu sat ned til 2500 fuld monteret, hvis
>du skulle været interesseret alligevel.

vojens, det er paa fyn, ikke ??

Jeg bor selv i kbh. Saa desværre :(

ion++

--

A picture always lies...

Fra : Eva & Peder

Dato : 21-03-01 22:37

Ak ak.......... sjællændere "Vojens ligger da på Fyn ikk'?" det ligger da i JYLLAND - du ved den der store plet på Danmarks-kortet der ligger på den anden side af Fyn......... ha-ha........ :)
Tænk sig; vi har både dankort-automater og gadelygter herovre....

mvh Eva (Skagen - som ligger i Jylland .........)

Jon Bendtsen <bendtsen@ask.diku.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:slrn9bi6ga.b8m.bendtsen@ask.diku.dk...

Fra : Mulle

Dato : 21-03-01 23:15

Hej Igen!