Flue fiskerne stevns.
Fra : Thomas Nyberg

Dato : 20-03-01 22:52

Hej der ude og mest på stevns.

Jeg er lige flytte til Stevns og kommer fra Helsingør flue fisker klub.

Er der virklig ikke en flue fisker og binde klub på Stevns. hvis der ikke er
skal vi så ikke lave en. evt. med base i Aktiv fritid Køge, ja det er bare
et forslag, det er afslappene af fiske alene, og det nyde jeg. Men et
intresse fælleskab er nu ikke at foragte. for at kunne få et klub op at stå
skal vi bruge en som kan binde fluer og lære det fra sig, en der kan kaste
og lære det fra sig, og en der kender Stevns fiske steder og vil LÆRE dem
fra sig.

skriv til mig på thomas.nyberg@email.dk

der efter vil jeg tage kontakt med Aktivfritid eller måske er der andre
steder???