fiskehytte
Fra : Jens Knage

Dato : 20-03-01 22:50

Hej alle
Er der nogen der kender et sted man kan leje en hytte i en weekend, med
åfiskeri eller put and take i øst og midtjylland

--

Med venlig hilsen Jens Knage
E-mail: knage@e-box.dk

Fra : Fishymaster

Dato : 21-03-01 01:06

Hvis du er medlem af Dansk Sportsfusker Forbund har de hytter til rimelige
priser i det jydske...

Fishymaster.......

Fra : Alex Linaa

Dato : 21-03-01 07:34

"Jens Knage" <knage@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
> Er der nogen der kender et sted man kan leje en hytte i en weekend, med
> åfiskeri eller put and take i øst og midtjylland

Prøv at se på http://www.hessellund-camping.dk/indexda.html

De har hytteudlejning der inkluderer fiskeri i et dejligt stykke af Karup å.

venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Carlo Iversen

Dato : 21-03-01 18:00

Hej
Du kan også leje sommerhus med anneks hos Langå Sportsfiskerforening.

Det er beliggende mellem Langå og Stevnstrup med direkte adgang til Gudenåen
(gul dagkortzone) og består af et træhus med 4 sovepladser, gasblus
og -lamper samt et nyt anneks med 4 sovepladser. Der findes tørkloset, og
ved leje af generator er der 220V el.

Kr./døgn Kr./weekend Kr./uge
Hytten 150,- 300,- 600,-
Anneks 100,- 200,- 400,-
Generator excl. brændstof 20,- kr/døgn

Alle priser er excl. rengøring, og hytten skal afleveres i rengjort stand.
Henvendelse om udlejning til Kaj Nielsen, Bredgade 47, Langå Tlf. 8646 1516
eller ved mail tilbage til undertegnede.

Der er også den mulighed, at du kan leje en campinghytte hos
Langå Camping
Skovallé 16
8870 Langå
Tlf.: 8646 1302
der også sælger dagkort og hvor man også kan melde sig ind i foreningen (få
ledige pladser)

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig.
Hilsen
Carlo Iversen
Formand for Langå Sportsfiskerforening