Min Tøsepige ;-))
Fra : AEK

Dato : 30-03-03 13:34

Jeg er bare SÅ glad, og er nødt til at dele det med I andre kattetosser

Tøsen har altid været MEGET glad for kontakt. Hvis jeg ligger på sofaen,
skal hun straks op og ligge tæt.
Dog har hun aldrig, som de andre to, ville ligge ovenpå mig, kun ved siden
af.

Hi hi, det er hun nu begyndt på )))))))
Når jeg smider mig, springer hun op på mig. Snuser til mit ansigt, starter
det store spindeshow op - for derefter at ligge sig på mit bryst, helst så
tæt på min hals / ansigt , som muligt.
Jeg NYDER det !!!!
Så sover hun til den store guldmedalje.
De første par gange, turde jeg knap røre mig, af skræk for, at hun daffede
afsted.
Det har nu stået på i en måned.
Jeg er bare SÅ glad ))

Der er ingen jalousi, de andre må også gerne være der.

Er det " normalt ", at en kat er så glad for at smide sig på ryggen , som
Don Oscar gør ?
Her er et billeder:
http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=106
http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=54
http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=50

Pigerne smider sig ikke på ryggen, og jeg må heller ikke nusse deres maver.
Ved Fedeberg, er det stik modsat. Han smider sig for et godt ord, og det er
helt om på ryggen.
Så skal jeg nusse maven på ham - og det helt store spinderi går i gang

Grunden til, at jeg spørger er :
En veninde og jeg kom den anden dag til at snakke om, gad vide, om der er
noget seksuelt i det ?
Det undrer mig, at det kun er ham, og ikke alle tre, der gør det

Det kan jo også være, at det blot er fordi , han nyder livet )

/ Anya,Tilde ( som er ved at dræbe en mus), Tøsen ( sover i sin hængekøje )
og Oscar ( Sover i sin stol ).

Fra : Trine Piltoft

Dato : 30-03-03 13:43

Hej Anya

> Jeg er bare SÅ glad, og er nødt til at dele det med I andre kattetosser

Hi, hi.........Kattetosser - "hvem, os?????"

> [...]
> det store spindeshow op - for derefter at ligge sig på mit bryst, helst så

Dejligt....det lyder som om hun hygger sig vældigt )

> Jeg er bare SÅ glad ))

Kan jeg godt forstå

> Er det " normalt ", at en kat er så glad for at smide sig på ryggen , som
> Don Oscar gør ?

Om det er normalt ved jeg ikke - men Flamme gør det MEGET - især ligger hun
ofte på gulvet med alle 4 lige i vejret. Det ser lidt morsom ud )

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Grit Wessel

Dato : 30-03-03 14:35

> Om det er normalt ved jeg ikke - men Flamme gør det MEGET - især
> ligger hun ofte på gulvet med alle 4 lige i vejret. Det ser lidt
> morsom ud )

Ih altså Trine, nu skulle jeg lige til at sige, at det er vist en
han-kastrat-ting sådan at ligge på ryggen med alle fire stænger i vejret.

Langt de fleste katte, jeg kender, der ligger sådan, er hankastrater... men
jeg har da også hørt om et par tøser, der gør det.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Camilla Scharff

Dato : 30-03-03 15:17

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev...
> [...]
men
> jeg har da også hørt om et par tøser, der gør det.

Hos os er det også de to voksne kastrater, der for det meste udøver denne
form for afslapning/nusning - men lille Pebernød er nu også en
mavse-nusse-maskine allerede! Lige nu ligger hun fuldstændig underdrejet på
ryggen med hovedet bøjet bagover, så det nærmest rører ryggen, og med
forbenene strakt lige frem - og skal nusses på mave/bryst - så spinder hun
sageligt og ælter ud i luften Hvem kan dog stå for det - jeg kan ikke

Mvh. Camilla
Camischa's burmesere og abyssiniere
www.burmese.dk
Aby-hunkilling søger nyt hjem!

Fra : Trine Piltoft

Dato : 30-03-03 22:26

> Ih altså Trine, nu skulle jeg lige til at sige, at det er vist en
> han-kastrat-ting sådan at ligge på ryggen med alle fire stænger i vejret.

Undskyld - skal aldrig ske mere *ggg*............Flamme har læst med over
skulderen og opponere kraftigt. Hun siger at hun ikke er nogen "han", og at
hun bestemt ikke er kastreret )

> Langt de fleste katte, jeg kender, der ligger sådan, er hankastrater...
men
> jeg har da også hørt om et par tøser, der gør det.

Og nu har du så hørt om en til

Trine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 31-03-03 16:08

In article <3e8761b2$0$4365$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>, Trine
Piltoft <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> wrote:

> men
>
> Og nu har du så hørt om en til

Og jeg kan tilmelde én mere .-)
Ditte smider sig hvor som helst og nårsomhelst, vender maven opad og
"folder" forpoterne pænt på brystet, hvorefter hendes opforderende blik
(for)følger én til man overgiver sig - og det gør man jo som regel
Donna gør det også, men ikke så ofte eller så demonstrativt - man er
vel en dame...

Fra : Helle Andersen

Dato : 31-03-03 16:20

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse

> Langt de fleste katte, jeg kender, der ligger sådan, er hankastrater...
men
> jeg har da også hørt om et par tøser, der gør det.

Hmmm....det var sjovt Jeg har faktisk præcis den
modsatte erfaring. Alle de hunkatte jeg har haft har elsket
det, mens det beskemt ikke er alle hankattene, der har.
Ofte bliver hankattene nogle bissibørn, når jeg nusser dem
på maven og begynder at sparke med bagbenene, mens
hunmisserne bare nyder det.

Jeg har hele tiden haft en teori om, at det skyldes at det
for hankattene minder om en "slås-situation" og for
hunkattene er det en "mor-situation". (Håber, at der er
nogen, der fatter, hvad jeg mener hér *gg*)

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Ann K.

Dato : 31-03-03 20:15

Hejsa.
Ja - jeg kan da også tilmelde 1 ½ hunkat under fanerne for nusning af
mavelopper!!!
Namacoola går tooootalt i selvsving, når hun skal kæles - uanset hvem
som kæler
Tia er kun ½ mavekælekat... Manden må gerne (det er vist endda hans
vigtigste opgave!) - men jeg har bare at holde fingrene for mig selv!!!

Mvh Ann - der ikke har _mod_ til at finde ud af om Saga har mavelopper
*sss*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-03-03 15:44

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> writes:

> Tøsen har altid været MEGET glad for kontakt. Hvis jeg ligger på sofaen,
> skal hun straks op og ligge tæt.

Heldige asen, Melissa ligger sjældent ved siden af mig mere...;-(
Hun gjorde det meget da hun var lille, da var hendes plads lige ved
siden af mig og ve den som prøvede at snuppe den...*G*

> Det har nu stået på i en måned.
> Jeg er bare SÅ glad ))

Bare ren nydelse, kan bestemt godt forstå at du er glad..

> Er det " normalt ", at en kat er så glad for at smide sig på ryggen , som
> [...]

Har kun oplevet det med hanner, jeg har en privat teori om at maven er
et mere følsomt område for pigemisser, fordi diegivnings genet er
der. Men det kan også være fordi pigemisser generelt er om ikke mindre
kælne så mere reserverede...

> / Anya,Tilde ( som er ved at dræbe en mus), Tøsen ( sover i sin hængekøje )
> og Oscar ( Sover i sin stol ).

Og nu er Melissa vågnet og synes at det er tid at få luftet slaven..*GG*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 30-03-03 16:12

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> et mere følsomt område for pigemisser, fordi diegivnings genet er
> der. Men det kan også være fordi pigemisser generelt er om ikke mindre

Uh, så har du ikke set Emse, der tilbringer en stor del af tiden som
rygliggende pelspølse, hvor man nu, mens hun stadig er i fuld vinterpels
(hvornår h... har de tænkt sig at fælde det?), slet ikke kan se, hvad der er
hoved og hale. Ingen af mine andre gør det i samme udstrækning.
Mest yndigt er det, når hun halvvejs ligger op af en væg på ryggen. Så er
det li'som det lady-like går lidt af Dronning Fimse

MVH Mette

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 30-03-03 16:11

AEK wrote:

> Er det " normalt ", at en kat er så glad for at smide sig på ryggen ,
> som Don Oscar gør ?

Aner ikke om det er normalt, men når der er tale om katte, så er "normalt"
lidt af et fremmedord, ik?

Hvor er han dog bare en flot kat, skønt at han vil mavenusses

Min egen Perserpige render tit foran mig blot for at kaste sig på gulvet
foran mig, og så skal der mavenusses. Hvis jeg ikke lige har tid, så
fortsætter hun bare med at løbe ind foran mig og vælte rundt med stængerne
i vejret og med et blik der siger "NUS mig NU"

Det startede for alvor lige efter hun blev steriliseret for snart 14 år
siden
Og så elsker hun hvis jeg "prutter" hende på maven som man gør på babyer
*LOL*

Så der er altså også pigemisser der er til mavenus

--
Mvh.
Marianne Juul Pedersen

Fra : AEK

Dato : 30-03-03 16:20

"Marianne Juul Pedersen" <juulsNOSPAM@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Aner ikke om det er normalt, men når der er tale om katte, så er "normalt"
> lidt af et fremmedord, ik?

Ja, det er det

> Hvor er han dog bare en flot kat, skønt at han vil mavenusses

Han er lige så charmerende og lækker, som han ser ud til *SS*

> [...]
stængerne
> i vejret og med et blik der siger "NUS mig NU

Dejligt

> Og så elsker hun hvis jeg "prutter" hende på maven som man gør på babyer
> *LOL*

Hvor pudsigt - det er Oscar også helt pjattet med

Grunden til, at jeg også spurgte er, at jeg har mødt andre folk, der har
katte.
MEN deres katte har aldrig gjort, hvad Fedeberg gør.
Oscar har altid smidt sig rundt - og jeg har altid oplevet det positivt.
MEN var da begyndt at overveje, om der lå andet i det *G*

Det er underligt, at pigerne aldrig gør det, men ok, der er også forskel på
os mennesker )

/ Anya

Fra : Pia J

Dato : 30-03-03 19:19

> MEN deres katte har aldrig gjort, hvad Fedeberg gør.
> Oscar har altid smidt sig rundt - og jeg har altid oplevet det positivt.
> MEN var da begyndt at overveje, om der lå andet i det *G*

Så snart jeg går forbi Felix vælter han omkuld næsten uanset hvor han står
og smækker det ene bagben til side så jeg kan ælte hans maveflæsk. Pigerne
er ikke så vilde med mavenus som de to brødre.

:Pia

Fra : Kate

Dato : 30-03-03 20:28

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> wrote in news:b66o7d$25g3a$1@ID-
119019.news.dfncis.de:

> Det undrer mig, at det kun er ham, og ikke alle tre, der gør det

Det er vidst ligeså individuelt som alt andet, tror jeg. Sofie elskede
at få nusset mave, specielt da hun var yngre, Johan nyder det også i
fulde drag. Mowgli er også okay med det, men han går ikke helt i
selvsving over det og det er det samme med Lante. Oliwer hadede at jeg
rørte hans mave, alt hvad der var spidst eller skarpt kom i brug bare
jeg nærmede mig hans mave.

Sofie havde også en overgang når jeg lå i sengen og så fjernsyn så
skulle hun ligge på mit bryst, dog skulle jeg bare trække vejret lidt
for dybt så var hun væk igen. Tro mig der har været mange kolde
vinteraftener hvor jeg har ligget mussestille og set noget underligt
bare for at Sofie skulle blive liggende
Da mit soveværelses-tv gik dødt, holdt Sofie også op med at sove på mit
bryst for hun ikke drømme om at gøre det når jeg lå på sofaen.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 30-03-03 21:44

On Sun, 30 Mar 2003 14:33:48 +0200, "AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk>
wrote:

>Er det " normalt ", at en kat er så glad for at smide sig på ryggen , som
>Don Oscar gør ?

Ja, det gør mine også

Jacob

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 31-03-03 09:16

AEK wrote:
> [...]
>
> Pigerne smider sig ikke på ryggen, og jeg må heller ikke nusse deres
> maver. Ved Fedeberg, er det stik modsat. Han smider sig for et godt

jeg har en lille teori om at det måske er noget moderligt.... mor masserer
jo deres mavser når de har fået mad som små....

her i huset gør de det alle tre..
sweety dog mest udtalt*G* han kommer drønene og kaster sig ned på ryggen når
man går forbi... ofte ender det dog med en gang tumleri ;)
rasmine er lidt mere forsigtig, men sidder vi i sengen så okser hun rundt
for at finde den HELT rette stilling hvor hun både kan få nusset mave og
ører/ansigt samtidig og lææænge......
linda er igen lidt mere forsigtig... hun kommer en sjælden gang i mellem og
møver sin ind i mellem os i sengen og vil så nusses på mavsen.... men helst
ikke for længe og for meget af gangen*G*

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.