Ligitech Navigator tastatur!
Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 30-03-03 13:11

Hej
Jeg har overstående tastatur, og jeg er pisse træt af at min f-lås knap
aldrig er sat til, når jeg starter op! Hvad kan jeg gøre?Har brugt den
software der fulgte med!

/Mick

Fra : Martin K

Dato : 30-03-03 13:38

Mick Lyngø Larsen wrote:
> Jeg har overstående tastatur, og jeg er pisse træt af at min f-lås
> knap aldrig er sat til, når jeg starter op! Hvad kan jeg gøre?Har
> brugt den software der fulgte med!

F-lås? Er den Num Lock de mener, eller en ny supertast?

--
Martin K

Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 30-03-03 14:41

Det er den knap der hedder F-lås!!!!!!

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 30-03-03 14:54

> Det er den knap der hedder F-lås!!!!!!

Jaja, rolig nu. Bare fordi Martin ikke lige ved det.

Nej, du kan IKKE få den til automatisk at være slået til. Skulle du vist
have tænkt over inden du investerede i det ringe keyboard, som det jo er.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 30-03-03 15:34

"Kim Fritze Sillasen [9000]" <Fritze76@hotmail.com> skrev:

> Nej, du kan IKKE få den til automatisk at være slået til. Skulle
> du vist have tænkt over inden du investerede i det ringe keyboard,
> som det jo er.

Ringe keyboard? Umiddelbart er jeg godt tilfreds med netop det
keyboard brugsmæssigt og kvalitetsmæssigt er det formentligt også i
orden eftersom Logitech giver 5 års garanti. Det umiddelbart eneste
irritationsmoment er netop den "forkerte" defaultindstilling for "F-
lås".

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : SlowHand

Dato : 30-03-03 15:37

"Kim Fritze Sillasen [9000]" <Fritze76@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, du kan IKKE få den til automatisk at være slået til. Skulle du vist
> have tænkt over inden du investerede i det ringe keyboard, som det jo er.

Jo, han kan GODT få den til automatisk at være slået til. Ved bare ikke lige
hvordan - hehe. Min er altid slået til når jeg starter maskinen. Oss inden
jeg
installerede driverne.
Keyboardet er i øvrigt ganske udmærket.
Hvordan skulle han egentlig vide at han ville få problemer med F-lås
knappen,
inden han købte det, og dermed tænke på det inden han investerede i det?

/SlowHand

Fra : Ryan Hansen [2600]

Dato : 30-03-03 15:47

Mick Lyngø Larsen wrote:
> Det er den knap der hedder F-lås!!!!!!

Hvad gør den tast ?

--
Tag i øvrigt lige og kig lidt på http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 30-03-03 15:54

"Ryan Hansen [2600]" <detailNOSPAM@detail.dk> skrev:

> Hvad gør den tast ?

Den skifter mellem to funktioner for F-tasterne. F-tasterne kan fungere
som normalt eller som genveje til diverse ting. Defaultindstillingen er
desværre, at tasterne fungerer som genveje og ikke som alm. F-taster.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 30-03-03 20:48