Keyboard - FN-taste
Fra : ME

Dato : 30-03-03 12:32

Kan en eller anden hjælpe med at rette funktionen af fn-tasten.
Den virker "omvendt" nu - næsten som man har Caps Lock slået til. Dvs. at
skal man ikke bruge tasten, skal man huske at trykke på den, inden man
trykker på den taste, man har tænkt sig at bruge. Og gør man ikke noget,
virker den, som om man har trykket på den.

Det er vist en lille fyr på 4, der har ændret det, og han kan ikke lige
huske, hvad han gjorde )

mvh Maren

Fra : Calle.

Dato : 30-03-03 13:05

ME wrote:
> [...]
> man ikke noget, virker den, som om man har trykket på den.
>
> Det er vist en lille fyr på 4, der har ændret det, og han kan ikke

Det lyder som om det er på en bærbar, mon ikke det er Numlock der er
slået til istedet, jeg mener nemlig ikke man kan lave det nummer med
FN-tasten
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 30-03-03 14:53

Han har nok trykket ctrl-FN eller shift-FN svjh. Hvis du gør det igen, så
slår du det fra.

> Det lyder som om det er på en bærbar, mon ikke det er Numlock der er
> slået til istedet, jeg mener nemlig ikke man kan lave det nummer med
> FN-tasten

Nej, det kan man godt.