postfix/teapop med mysql
Fra : Jan Larsen

Dato : 29-03-03 22:50

Hej

Er der en/nogle der ligger inde med link eller anden hjælp til sub.

Mvh Jan

Fra : Kim Emax

Dato : 30-03-03 00:55

Jan Larsen wrote:

> Er der en/nogle der ligger inde med link eller anden hjælp til sub.

Daniel har lavet en vejledning til virtual domains og MySQL her:
http://www.kummefryser.dk/HOWTO/mail/postfix_mysql.html

Jeg har udvidet denne opsætning til også at omhandle checks på afsendere og
modtagere i MySQL, laver en vejledning til dette, når jeg har fået løst et
sidste problem...

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør

Fra : Jan Larsen

Dato : 30-03-03 01:14

> Daniel har lavet en vejledning til virtual domains og MySQL her:
> http://www.kummefryser.dk/HOWTO/mail/postfix_mysql.html
Tak den vil jeg kigge på :)

> Jeg har udvidet denne opsætning til også at omhandle checks på afsendere
> og modtagere i MySQL, laver en vejledning til dette, når jeg har fået løst
> et sidste problem...
Lyder spændene..

Mvh Jan