MS Windows
briani 27239
WinXP Problem ( IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL )
Fra : Sparre

Dato : 30-03-03 11:30

Hejsa NG

Nogen der kan identificere mit problem, den hopper bare i blå skærm og gør
det tilsyneladene uprovokeret, systemet er beseret på et ECS K7SEM bundkort
med en AMD Athlon XP cpu, der er ikke andet hardware i den da det hele jo er
onboard, OS er Windows XP med SP1 og alle opdateringer fra Microsoft....

Billede i dk.binaer

--
Sparre

Fra : Bo

Dato : 30-03-03 11:37

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> onboard, OS er Windows XP med SP1 og alle opdateringer fra Microsoft....

hmm - se evt. "irriterende genstart af win xp pro"
news:b665se$1d99$1@news.cybercity.dk lidt af det samme måske

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-03-03 14:12

Formentlig en eller flere drivere som ikke er XP kompatible. Prøv at
kikke efter nyere. Specielt til dit grafikkort.

Fra : MadsD

Dato : 30-03-03 15:13

> [...]
er
> onboard, OS er Windows XP med SP1 og alle opdateringer fra Microsoft....

Jeg har set billedet før. Det sker typisk når jeg afspiller DivX-film. Prøv
at afinstallere det codec.

Ja, jeg ved det ikke er holdbart, heldigvis kommer det ikke så tit på min
maskine. Det kommer typisk når jeg søger i filmen.

--
Regards/Hilsen
MadsD - http://www.madsd.dk

Fra : Christopher Tracy

Dato : 05-04-03 11:07

Hej

> [...]
> K7SEM bundkort med en AMD Athlon XP cpu, der er ikke andet hardware i
> den da det hele jo er onboard, OS er Windows XP med SP1 og alle

Jeg får samme fejl, men kun når jeg kører WinMX eller eMule, forstår det
simpelthen ikke :-/

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==