størrelse på vindue
Fra : Hans

Dato : 30-03-03 08:38

Hej NG

Et måske nemt spørgsmål
Men jeg kan ikke finde svaret nogen steder.

Når jeg surfer rundt og klikker på diverse hyberlink bliver siderne ikke
vist maksimeret, man jeg skal maksimere den manuelt hver gang, kan jeg
indstille det et sted så jeg ikke skal gøre det hver gang ?
Jeg bruger XP med eksplorer 6 med alle opdateringer fra MS incl sp1
skærmen kører 1024 x 768.

--
Mvh Hans C Jensen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-03-03 08:48

In dk.edb.internet.software.browser, Hans wrote:

> Et måske nemt spørgsmål

Spørgsmålet er enkelt, svaret er ret vanskeligt.

> Men jeg kan ikke finde svaret nogen steder.

Det kan godt overraske mig, for spørgsmålet er populært.

http://groups.google.com/groups?q=størrelse+vindue+internet+explorer

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : Karten Jensen

Dato : 31-03-03 13:41

"Hans" <h@ns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indstille det et sted så jeg ikke skal gøre det hver gang ?
> Jeg bruger XP med eksplorer 6 med alle opdateringer fra MS incl sp1

Jeg mener, at det blot har noget at gøre med at trække siden ud til den
størrelse, du ønsker. Det gælder én gang for alle. Når siden kommer op i det
defaulte format, finder du blot dobbeltpilene ude ved kanterne af siden og
trækker dem ud i den aktuellke størrelse - og vupti dukker de fremover op i
den størrelse. Du kan stadig flytte rundt på den for at se en evt.
underliggende side eller dele deraf.

Mvh
Karsten Jensen