2 skærme på WindowsXP
Fra : Palle Jensen

Dato : 30-03-03 10:35

Jeg har styresystemet WindowsXP og har monteret 2 skærme der begge er aktive
(skærmbillede på).
Hvordan skifter jeg fra den ene skærm til den anden og bruger 2 forskellige
programmer på een gang?

Venlig hilsen

Palle Jensen

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 30-03-03 12:53

"Palle Jensen" <palle-jensen@husoddebakken.dk> skrev..."

> [...]
aktive
> (skærmbillede på).
> Hvordan skifter jeg fra den ene skærm til den anden og bruger 2

Du skal vist ha' fat i ultramon ... mener at det er ultramon.com :)

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Madelain

Dato : 03-04-03 18:07

Hvilke skærmkort har du??

Fra : Palle Jensen

Dato : 05-04-03 09:24

God dag Madelain!

Tak for din tilbagemelding - mine skærmkort er følgende

Medion Radeon 9600 TX og Medion Radeon 9600 TX secondary

Mec venlig hilsen

Palle Jensne