Problemer
Fra : Peter

Dato : 29-03-03 20:46

Hej

Jeg har været lidt uforsigtig m.h.t. at slette "lidt for mange" drivere, da
der skulle ryddes op på harddisken på min bærbare ThinkPad 760.

Jeg mangler windowsdriverne til lydkortet (De slev slettet, da jeg skulle
fjerne noget Roland Sound Canvas lyd program, som jeg prøvede en demo af) og
jeg har også problemer med CD-drevet. Jeg har en mappe på harddisken som
indeholder alle Windows CAB-filerne, så det skulle "da ikke være så svært" -
Men... - Hvilke CAB-filer skal jeg bruge for at få løst de 2 ovennævte
problemer?

m.v.h.

Peter, Odense

Fra : Lars Grau