Aldi computer
Fra : Martin Christiansen

Dato : 29-03-03 20:28

Er der ik en venlig sjæl der gider og smide dataerne op på den puter der var
på tilbud i Aldi i sidste uge? Jeg ved hvor der stå 2 og der vil jeg ud og
hente den ene i morgen, hvis det er..

Fra : Th Frydensberg

Dato : 29-03-03 20:38

Martin Christiansen wrote:

> Er der ik en venlig sjæl der gider og smide dataerne op på den puter der var
> på tilbud i Aldi i sidste uge? Jeg ved hvor der stå 2 og der vil jeg ud og
> hente den ene i morgen, hvis det er..

http://www.pcwelt.de/tests/hardware-tests/pc_notebook/29981/
godt nok på tysk
mv th

Fra : Th Frydensberg

Dato : 29-03-03 21:02

Fra : Peter Konner

Dato : 30-03-03 00:29

"Martin Christiansen" <martin_tylstrupvej@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
var
> på tilbud i Aldi i sidste uge? Jeg ved hvor der stå 2 og der vil jeg ud og

Som suppl:

Det er en kanon maskine - især til prisen !
Eneste negative ting er:
- en (måske) lidt for underdimensioneret PSU (kun 250W)
- ikke meget plads til ektra kabler, primært pga. Connect-kablerne til
frontpanelet (baksede i over 1 time for at få plads til endnu en 120GB HD).

/Peter

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 30-03-03 11:36

Hej Peter

"Peter Konner" <konner@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - ikke meget plads til ektra kabler, primært pga. Connect-kablerne til
> frontpanelet (baksede i over 1 time for at få plads til endnu en 120GB

Samtidig skal interesserede lige læse artiklen fra PC World om at
grafikkortet nok er en lidt "forvansket" udgave -- modelnr. på grafikkortet
kan se ud til at være lidt misvisende ifølge
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=4170

Henrik, Slagelse