kørerunderlag/kontorstol
Fra : Hans Pedersen

Dato : 29-03-03 16:15

Er der en der har et kørerunderlag til en kontorstol,til salg for 100,00-150,00 Kr.
Det skal helst værer i Hvidovre, jeg kommer selv og ser på det,send mig gerne en Mail: på
swan@dbmail.dk
Hilsen Hans Hvidovre

Fra : rene.larsen

Dato : 30-03-03 10:23

til den pris kan du hente et i bilka mener at have set dem engang til den
pris...

Ellers prøv den lokale tæppe handler og se om han har noget til at ligge
linoleum er også et godt alternativt....

Fra : E.G.C.

Dato : 31-03-03 15:46

"rene.larsen" <rene.larsen@pc.dk> skrev i en meddelelse news:3e86b76c$0$24658$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> til den pris kan du hente et i bilka mener at have set dem engang til den
> pris...
Mener de stadig koster 300,00 i JydskSengetøj-Bilka-Obs booghandlere.

Mvh.

Ester C