Vis fuld tekst
Fra : Jan Poulsen

Dato : 29-03-03 16:15

Hej,

Jeg har en sidemenu på min HP hvor jeg lavet et udtræk fra databasen over de
10 sidste
nye forumindlæg. Det er kun overskriften jeg viser som link og den korter
jeg af med
$overskrift = substr ($overskrift, 0, 25);
men så er spørgsmålet om det kan lade sig gøre at hele overskriften vises
når man peger på linket, altså lidt lige som ALT-tag på et billede???

/jan

Fra : Demos

Dato : 29-03-03 16:30

Jan Poulsen <jp@jumpstart.dk> wrote:
> men så er spørgsmålet om det kan lade sig gøre at hele overskriften
> vises når man peger på linket, altså lidt lige som ALT-tag på et
> billede???

Det kan det. Du sætter bare den fulde overskrift ind i title-attributten
(http://www.w3.org/TR/html4/struct/links.html#h-12.1.4).

Fra : Jan Poulsen

Dato : 30-03-03 08:53

"Demos" <demos@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan det. Du sætter bare den fulde overskrift ind i title-attributten
> (http://www.w3.org/TR/html4/struct/links.html#h-12.1.4).

Jamen det var jo ganske simpelt.

Tak for det.